Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2010-02-03, 17:58
Medlem
Dalailamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redaktionen1974
Jag vill börja med att be om ursäkt till Peter för mina trakasserier mot Dig! Jag kan tyvärr inte rå för att jag finner ett sadistiskt nöje i att trakassera människor med psykiska problem och funktionshinder som söker hjälp på t.ex Comuniceras sajt Terapisnack där jag kallade mig "Zand-Ra" och "Lindgren".

Jag håller även med Peter om att Flashback är ett jävla skitforum! Varenda gång jag har skrivit något på den här jävla sajten har det slutat med att jag har blivit avstängd eller att tråden har låsts! Så mycket för allt ert snack om att värna om yttrandefriheten!!

Nu tänker jag hjälpa Peter med att rapportera inlägg här på Flashback till Polisen och våra politiker och göra vad jag kan för att medverka till att sajter som Flashback FÖRBJUDS i hela EU!!

Allra helst skulle jag vilja se att någon skar halsen av det kriminella jävla missfostret som grundade Flashback, d.v.s JAN AXELSSON!!

DÖD ÅT FLASHBACK, DESS ÄGARE, MODERATORER OCH MEDLEMMAR!!!!!

Dra åt helvete din jävla nolla.
2010-02-03, 17:59
Medlem
supermassives avatar
Jag fick också mensen idag Redaktionen1974 så du är inte ensam. Det händer många saker i kroppen vid det här tillfället så din reaktion är helt naturlig.

Var stark, skicka PM om du vill prata om det.
2010-02-03, 18:00
Medlem
Då TS skriver "DÖD ÅT FLASHBACK, DESS ÄGARE, MODERATORER OCH MEDLEMMAR!!!!!" så kan h*n ju börja med att begå självmord då TS själv är medlem på falshback.
Senast redigerad av pmha 2010-02-03 kl. 18:09.
2010-02-03, 18:01
Medlem
svulles avatar
Jag har en känsla av att detta kan bli en Hall of Fame-tråd i framtiden, om den artar sig som jag tror att den kommer.
2010-02-03, 18:03
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pmha
Då TS skriver "DÖD ÅT FLASHBACK, DESS ÄGARE, MODERATORER OCH MEDLEMMAR!!!!!" så kan h*n ju börja med att ta självmord då TS själv är medlem på falshback.

Folk som skriver "ta självmord" borde begå självmord.
Medlem
MonkeyPlas avatar
Varför har du snott Frasse Floyds avatar?
Medlem
Fbadgers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svulle
Jag har en känsla av att detta kan bli en Hall of Fame-tråd i framtiden, om den artar sig som jag tror att den kommer.

Vi kan ju alltid hoppas
2010-02-03, 18:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Redaktionen1974
Jag vill börja med att be om ursäkt till Peter för mina trakasserier mot Dig! Jag kan tyvärr inte rå för att jag finner ett sadistiskt nöje i att trakassera människor med psykiska problem och funktionshinder som söker hjälp på t.ex Comuniceras sajt Terapisnack där jag kallade mig "Zand-Ra" och "Lindgren".

Jag håller även med Peter om att Flashback är ett jävla skitforum! Varenda gång jag har skrivit något på den här jävla sajten har det slutat med att jag har blivit avstängd eller att tråden har låsts! Så mycket för allt ert snack om att värna om yttrandefriheten!!

Nu tänker jag hjälpa Peter med att rapportera inlägg här på Flashback till Polisen och våra politiker och göra vad jag kan för att medverka till att sajter som Flashback FÖRBJUDS i hela EU!!

Allra helst skulle jag vilja se att någon skar halsen av det kriminella jävla missfostret som grundade Flashback, d.v.s JAN AXELSSON!!

DÖD ÅT FLASHBACK, DESS ÄGARE, MODERATORER OCH MEDLEMMAR!!!!!
Det känns inte bra att bli hotad
Är du peters pojkvän?, gå och knulla honom i urinröret isåfall, din penis är väl passlig storlek till det.
2010-02-03, 18:04
Medlem
0dens avatar
För att vara medlem på flashback behöver man minst en 35 cm lång kuk, ja som kille. För tjejerna räcker det med 27 cm. Du kan max ha 21 cm, dvs du hör inte hemma här. Lämna forumet.
2010-02-03, 18:05
Medlem
Apan-N1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cannaBe
Tar DU den i tvåan?

Nu har du tänkt lite fel.

Han fick den i tvåan, och blev missnöjd (för det var ingen FB kuk)

T.S

Hoppas du inser att det är du det är fel på och att det finns många tunga saker och många sjöar i vårat avlånga land, använd dom smart.
2010-02-03, 18:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 0den
För att vara medlem på flashback behöver man minst en 35 cm lång kuk, ja som kille. För tjejerna räcker det med 27 cm. Du kan max ha 21 cm, dvs du hör inte hemma här. Lämna forumet.

Va ska vi ha kuk? Jävlar vad är det jag har missat?
2010-02-03, 18:08
Medlem
najass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MonkeyPla
Varför har du snott Frasse Floyds avatar?

Faktum är att jag tror han är efterbliven nog att tro att det är FrasseFloyd på bilden.

Till TS: det hade nog varit bäst för dig att logga ut och ta ett djupt andetag följt av professionell rådgivning/terapi.

Men visst, vill du döda alla moderatorer är du välkommen att bestämma tid och plats så kan vi ses, och leka lite.
Senast redigerad av najas 2010-02-03 kl. 18:12.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in