2004-12-22, 13:50
Medlem
Lulle_88s avatar
Som många andra så har man lakt en liten fis när man har tagit i som fan. Inget som man kan roför precis men men
Citera
2004-12-22, 14:04
Medlem
detta hände min bästa kompis när vi tränade på ett gym när vi var 16 bast. ..
innan träningen så tvistade han om han skulle äta ett par piroger för han var hungrig, men problemmet var att han brukade bli dålig i magen som fan.. Men jag rådde honom till o äta.
Sen på gymmet så värmde vi upp och skulle köra bicceps. första setet gick bra men sen...
Nej !! Alltså fan grabbar jag sket på mig utbrister han. jag börjar flabba så tårarna rinner och en annan kille som var med tog honom inte på allvar. då sliter han av sig kläderna och vissar kallingarna, och mycket riktigt så ligger det en härlig smet där i. han kastar ut kallingarna genom fönstret och tvättar av sig sen fortsätter han träna... varje gång vi snackar träning så kommer det här upp och man får sig ett gott skratt.
Citera
2004-12-22, 14:07
Medlem
Ninjans avatar
En gång när jag var riktigt peppad och uppe i varv mitt i ett armpass så gjorde jag bort mig rejält.
trodde jag var ensam på övervåningen på gymet denna dag och var som sagt riktigt på G.
hade satt på min egen musik på stereon också och körde stenhård rap med Onyx.
Emellan repsen så stod jag och rappade högt för mig själv och gestikulerade hejvilt till denna aggro-musik, när jag plötsligt lyfter blicken och ser en söt liten tjej som ser duktigt rädd ut som smygit sig på mig..
fan vad pinsamt. Kände mig lite som en av töntarna i "office space" i början (ni vet när han sitter och rappar i bilen för sig själv)

Oj, nu när ni vet måste jag tyvärr döda er alla...
Citera
2004-12-22, 14:11
Medlem
Aaaaahahahahahhaahaahah gött mos!! LOL
Citera
2004-12-22, 14:11
Medlem
Fläskbak(kille)s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fläskbak(kille)
Låg och pumpade bänkpress när jag var yngre. Hittade inga rena träningsshort utan fick ta ett par gamla utan innebyxa. Hör ett ivrigt fnissande från några tjejer i 15-års åldern när jag hivar som bäst. Då hade mina vita träningsshorts glidit upp i ansträngningen. Pjäsen och hela klockspelet tittade fram till flickornas förnöjsamhet. Själv tog jag det med ro och bjöd på mig själv och skådespelet.

Det värsta var att när jag och min polare kom så stod vi och pratade en stund utanför gymmet. Mitt i vår pratstund är det någon som öppnar fönstret och slänger ut ett par kalsonger fulla med skit. Min polare undgår med en hårsmån att bli träffad av bajsbomben. Sen så blir det bara svart.......
Citera
2004-12-22, 14:15
Medlem
Goddess_Purgatorys avatar
Citat:
Låg och pumpade bänkpress när jag var yngre. Hittade inga rena träningsshort utan fick ta ett par gamla utan innebyxa. Hör ett ivrigt fnissande från några tjejer i 15-års åldern när jag hivar som bäst. Då hade mina vita träningsshorts glidit upp i ansträngningen. Pjäsen och hela klockspelet tittade fram till flickornas förnöjsamhet. Själv tog jag det med ro och bjöd på mig själv och skådespelet.

Hahahaha!

Såntdär skulle få mig att bara ligga och rulla på golvet och peka.
Har bara stött på en sån stackare en gång på ett badhus.
Han fick gå hem efter ett tag, för jag garvade som en skoghsuggare såfort jag såg honom där han smet längsmed väggarna.
Citera
2004-12-22, 14:18
Medlem
Hemlige Mårtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ninjan
En gång när jag var riktigt peppad och uppe i varv mitt i ett armpass så gjorde jag bort mig rejält.
trodde jag var ensam på övervåningen på gymet denna dag och var som sagt riktigt på G.
hade satt på min egen musik på stereon också och körde stenhård rap med Onyx.
Emellan repsen så stod jag och rappade högt för mig själv och gestikulerade hejvilt till denna aggro-musik, när jag plötsligt lyfter blicken och ser en söt liten tjej som ser duktigt rädd ut som smygit sig på mig..
fan vad pinsamt. Kände mig lite som en av töntarna i "office space" i början (ni vet när han sitter och rappar i bilen för sig själv)

Oj, nu när ni vet måste jag tyvärr döda er alla...

Ha! anabola är inte bra... Tur att du inte fick anabolaryck på bruden..

Edit: Jag kryddade inlägget med ett utropstecken framför Ha!
Citera
2004-12-22, 14:25
Medlem
Fläskbak(kille)s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goddess_Purgatory
Hahahaha!

Såntdär skulle få mig att bara ligga och rulla på golvet och peka.
Har bara stött på en sån stackare en gång på ett badhus.
Han fick gå hem efter ett tag, för jag garvade som en skoghsuggare såfort jag såg honom där han smet längsmed väggarna.

Jodu! *sagt med tonårstjejen i Teliareklamen dialekt* Själv har jag sett snören hänga ut från tjejers bikinitrosor i samband med bad. En tjejs tampongsnöre drog jag i, som i en gammaldags båttuta. *tut, tut* Det fick till följd att hon vänder sig om och lappar till mig. Röd om kinden vart jag efter den kindhästen.
Citera
2004-12-22, 14:29
Moderator
Sun Rulers avatar
Citat:
Jodu! *sagt med tonårstjejen i Teliareklamen dialekt* Själv har jag sett snören hänga ut från tjejers bikinitrosor i samband med bad. En tjejs tampongsnöre drog jag i, som i en gammaldags båttuta. *tut, tut* Det fick till följd att hon vänder sig om och lappar till mig. Röd om kinden vart jag efter den kindhästen.

HAHAHA humor på hög nivå. Senast i somras då jag åkte gotlandsfärjan såg jag en korpulent kvinna med kort-kort-kjol sitta bredbent, antar att hon var aningen överförfriskad. Ur trosorna syntes en stubintråd.

Dock hade jag inte samma mod som du att jag vågade rycka i den.
Citera
2004-12-22, 14:31
Medlem
Fläskbak(kille)s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sun Ruler
HAHAHA humor på hög nivå. Senast i somras då jag åkte gotlandsfärjan såg jag en korpulent kvinna med kort-kort-kjol sitta bredbent, antar att hon var aningen överförfriskad. Ur trosorna syntes en stubintråd.

Dock hade jag inte samma mod som du att jag vågade rycka i den.

Ja, hade du ryckt i den stubinen hade nog bomben briserat!
Citera
2004-12-22, 14:43
Medlem
sekazzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hemlige Mårten
Ha anabola är inte bra... Tur att du inte fick anabolaryck på bruden..

Vad menar du?
Citera
2004-12-22, 14:55
Medlem
Lulle_88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hemlige Mårten
Ha anabola är inte bra... Tur att du inte fick anabolaryck på bruden..

ööö anklaga inte folk om du inte vet något. Ninja är ren har jag för mig att han har skrivit
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in