2004-12-22, 15:32
Medlem
Sliddjurets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boddie
By the way, jag vet en kille som sket på sig när han körde knäböj. Han körde med fladdriga boxershorts under sina träningsbyxor så han tog helt lugnt och skakade ur skitkorven ur byxbenet, som väl var hård. Sen tog han och hämtade lite papper och hämtade korven och gick på toa och slängde den som om inget hännt. Sen körde han vidare!
Cool snubbe! Måste börja träna på gym efter att ha läst den här tråden.
Citera
2004-12-22, 15:34
Medlem
Hemlige Mårtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lulle_88
ööö anklaga inte folk om du inte vet något. Ninja är ren har jag för mig att han har skrivit

Japp han är ren det har jag hört men ifall han nu ljuger så passar sig mitt inlägg gör bra.
Citera
2004-12-22, 16:09
Medlem
Ninjans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hemlige Mårten
Japp han är ren det har jag hört men ifall han nu ljuger så passar sig mitt inlägg gör bra.

killen,
nog med sånt.
är ren som snö
Citera
2004-12-22, 16:21
Medlem
Lulle_88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ninjan
killen,
nog med sånt.
är ren som snö

vet att du är det och du har en grym fysik med. *avundsjuk*
Citera
2004-12-22, 17:27
Medlem
Konrad Haifas avatar
Mycket bajs, skit etc. Jag också

När jag bodde i Tyskland skulle jag ta morgonbajen när jag kom till gymmet på förmiddagen. Äntrade dass-avdelningen diskret och tryckte ut ett bra lass. När jag spolade vattenfylldes dock hela holken, antar att det var stopp, så lasset flöt omkring på ytan .

Hela passet gick jag och småflinade för mig själv utan att söka ögonkontakt med någon...
Citera
2004-12-22, 17:49
Medlem
sekazzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hemlige Mårten

Även om han hade kurat så förstår jag inte ditt inlägg.
Citera
2004-12-22, 18:16
Medlem
..

kävel vilken underbar läsning
Citera
2004-12-22, 19:36
Medlem
Har la hänt två riktigt jobbiga grejer.

Hade käkat mycket vassleprotein, 6 skopor på en dag och magen mådde ju därefter. Så jag drog in på toa och skulle pissa och trycker till ordentligt för o få mer tryck i slangen. Den värsta brakskiten jag nånsin har haft i mitt liv hände därinne. Det värsta var att det typ ekade inne på toan, lät säkert som en bomb briserade. Jag hörde hur folk utanför blev tysta... Hyfsat pinsamt när jag skulle ut därifrån :/

En annan gång skulle jag göra skallkrossare. Slänger på massa viktplattor och skruvar fast o ska börja. Problemet är att de där sättafastgrejerna var paj, iaf på en sida så vikterna börjar åka mot kanten av stången och de föll i golvet med ett brak, folk började antagligen glo för det lät som satan. Problemet var att vikterna var ju bara på en sida av stången så de ville i backen också så det sluta med att jag kände hur jag började välta och föll av hela bänken med stång o allt. Var rätt pinsamt det med.
Citera
2004-12-22, 23:49
Medlem
Hemlige Mårtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ninjan
killen,
nog med sånt.
är ren som snö
Respekt!
Citera
2004-12-23, 00:32
Medlem
Visst fasen, när jag gjorde arnoldpressar så hade jag helt plötligt ingen kraft kvar i musklerna så jag fick hanteln i skallen, gjorde förbannat ont. :]
Citera
2004-12-23, 00:48
Medlem
jobes avatar
Hmmm. visa gollerna, fisa och spy, hör inte det till vardagen när man gymmar
Citera
2004-12-23, 02:16
Medlem
Lulle_88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nagrind
Visst fasen, när jag gjorde arnoldpressar så hade jag helt plötligt ingen kraft kvar i musklerna så jag fick hanteln i skallen, gjorde förbannat ont. :]

vad är arnoldpressar ? förklara mera? intresserad...!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in