2010-02-02, 16:50
Medlem
Jag lyckades för några veckor sedan ändra storleken på textmarkören så den är nu ca 5 mm bred, vilket jag stör mig nått så djuriskt på. Har ingen aning om vart jag ändrade inställningen och har försökt leta på alla tänkbara och otänkbara ställen sedan dess men utan resultat.

Känns som ett stort failure att måsta be om hjälp med något jag själv har orsakat men sånt är livet. Så om någon vänlig själ vill visa mig i rätt riktning så vore det guld!
Citera
2010-02-02, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flima
Jag lyckades för några veckor sedan ändra storleken på textmarkören så den är nu ca 5 mm bred, vilket jag stör mig nått så djuriskt på. Har ingen aning om vart jag ändrade inställningen och har försökt leta på alla tänkbara och otänkbara ställen sedan dess men utan resultat.

Känns som ett stort failure att måsta be om hjälp med något jag själv har orsakat men sånt är livet. Så om någon vänlig själ vill visa mig i rätt riktning så vore det guld!

Vilket OS har du?
Har du testat byta schema för muspekaren?
Citera
2010-02-02, 20:04
Medlem
Är det bara textmarkören som är större?
Jag skulle också gissa på att ändra schemat för muspekaren
Kontrollpanelen > Mus > Pekare > schema=inget
Borde göra såsen!
Citera
2010-02-02, 21:01
Medlem
Silmarillions avatar
Textmarkör tolkar jag som det blinkande strecket i Word. Du har inte bara råkat zooma så du ser dokumentet i mer än 100%?

...annars skulle jag nog behöva lite mer information om vad du menar.
Citera
2010-02-02, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silmarillion
Textmarkör tolkar jag som det blinkande strecket i Word. Du har inte bara råkat zooma så du ser dokumentet i mer än 100%?

Ah, in that case ,lite beroende på OS; http://www.microsoft.com/enable/trai...ta/cursor.aspx
Citera
2010-02-07, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silmarillion

Jo, det var det strecket men inte bara i Word, utan även i andra textrutor.

Citat:
Ursprungligen postat av Pezzen
Ah, in that case ,lite beroende på OS; http://www.microsoft.com/enable/trai...ta/cursor.aspx

Som det står i rubriken så har jag Windows 7 men länken löste problemet ändå. Tack för hjälpen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in