• 1
  • 2
2010-02-02, 13:57
Bannlyst
Det var ju så inne ett tag att bli lebb. Jag har hört ett antal historier om tjejer som kom ut och sa att de var flator. Nu ett antal år senare verkar vissa av dessa tjejer komma ut med att dom är straighta helt plötsligt. Hur ska de ha det egentligen? Har de svårt att bestämma sig eller vad är problemet. Är de bara slavar under modenycker?
Citera
2010-02-02, 14:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Grottmongo101
Det var ju så inne ett tag att bli lebb. Jag har hört ett antal historier om tjejer som kom ut och sa att de var flator. Nu ett antal år senare verkar vissa av dessa tjejer komma ut med att dom är straighta helt plötsligt. Hur ska de ha det egentligen? Har de svårt att bestämma sig eller vad är problemet. Är de bara slavar under modenycker?
t.A.T.U?
Citera
2010-02-02, 14:32
Medlem
Persepones avatar
Det är väl klart att man få ändra sig om man inte är nöjd.

Jag känner bögar som tidigare varit straighta, haft fru barn och villa men helt enkelt upptäckt att det var fel.
Citera
2010-02-02, 23:36
Medlem
Jonas1968s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idiot92a
t.A.T.U?
Vad betyder t.A.T.U?
Citera
2010-02-03, 14:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas1968
Vad betyder t.A.T.U?

Var väl en lesbisk tjej grupp från Ryssland om jag inte minns helt fel, vad det betyder har jag däremot ingen aning om
Citera
2010-02-03, 15:41
Bannlyst
De var väl inte lesbiska på riktigt, de bara spelade framför publiken sedan ledsnade de.
Citera
2010-02-03, 17:35
Medlem
(卐)s avatar
Säger bara Janine Lindemulder..hon har bevisat att inget är skrivet i sten..
om inte annat så blev hon stragiht för pengarnas skull..milf:ar har det inte så lätt..

http://en.wikipedia.org/wiki/Janine_Lindemulder
Senast redigerad av (卐) 2010-02-03 kl. 17:48.
Citera
2010-02-03, 18:02
Medlem
Skulleviljavetas avatar
Rätt skönt att göra en het lesbisk tjej straight - en sorts inverterad George/Ross!

Jag känner till åtminstone en tjej som blev "lesbisk" mest för att hon inte direkt var het på marknaden. Bl a tafsade hon massor på mig en kväll efter mycket dricka trots att hon var "lesbisk". Säger dock naturligtvis inte att det är så med alla lesbiska.
Citera
2010-02-03, 18:49
Medlem
Tagelapas avatar
Är man bisexuell så är det ju inte så konstigt att switcha mellan könen. Och man blir kanske heller inte kär i ett kön utan i en person. Bekvämt
Citera
2010-02-03, 21:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Är man bisexuell så är det ju inte så konstigt att switcha mellan könen. Och man blir kanske heller inte kär i ett kön utan i en person. Bekvämt
Jo men borde man väl rimligtvis kalla sig för bisexuell från början? Det intryck man får av vissa av dessa tjejer som kommit ur gardeeroben är ju just att det helt och hållet är lesbiska och aldrig skulle kunna ha sex bli ihop med en kille igen, bara för att några år senare komma ur garderoben igen fast åt andra hållet.
Jag tvivlar inte på att sådana personer har betydligt fler problem än att bara bestämma sig för sin läggning.
Citera
2010-02-03, 22:31
Medlem
c0iins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas1968
Vad betyder t.A.T.U?

En musik duo på 2 tjejer som utgav sig för att vara lesbiska och fick en rejäl media uppmärksamhet på det så deras kändisskap sköts i höjden.
Citera
2010-02-04, 05:39
Medlem
moderatswings avatar
Nja, trenden var väl snarare att man skulle vara lite bi?
Hardcore-flator som snaggar sig och lägger på sig 30 kilo är nog homosexuella på riktigt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in