2010-02-01, 23:54
Medlem
Vi r 5-10 polare i 19 rs ldern som planerar ka ner till Bodrum den 10 Juni och stanna i en vecka. Nu r frgan om det r bra nattliv dr eller inte? Har ju hrt att de har Halikarnas som ska vara typ top 3 disco i Europe. Dock knns det som att det r det enda dem har och att allt nattliv r baserat p Halikarnas rykte. Ngon som har egen erfarenhet?
Citera
2010-02-02, 03:54
Bannlyst
Visst r Halikarnas grymt men om jag hade varit er s skulle jag nog dra till Alanya nd, det r lite mer vildare fester dr, mer utbud av utestllen ocks.
Citera
2010-02-05, 19:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sinizo
Vi r 5-10 polare i 19 rs ldern som planerar ka ner till Bodrum den 10 Juni och stanna i en vecka. Nu r frgan om det r bra nattliv dr eller inte? Har ju hrt att de har Halikarnas som ska vara typ top 3 disco i Europe. Dock knns det som att det r det enda dem har och att allt nattliv r baserat p Halikarnas rykte. Ngon som har egen erfarenhet?

Bodrum berknas en av Turkiet mest moderna och dyrbara turistorten. Dels fr att det vistas turkiska kndisar, modeller, skdespelerska, sngerska osv.

Bilder frn Bodrum:

http://www.skyscrapercity.com/showpo...26&postcount=1
Citera
2010-09-27, 23:29
Medlem
Ngon som vet hur lng tid det tar frn Istanbul till Bodrum med buss?

Fred.
Citera
2010-10-05, 19:36
Medlem
Alanya/Antalya, Bodrum, Marmaris, Cesme r awesome! Speciellt Cesme(Ligger lite utanfr izmir mittemot grekland o ftal grekiska ar) Paradiset kan jag sga!
Oroa dig inte f-u-l-l-t med nattliv i alla de dra stderna! Trevligt folk! Kan kpa allt mjligt fake frn marknaden e.t.c

En bussresa frn Istanbul till Bodrum tar 13 timmar.
Citera
2010-10-06, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hai-San
Alanya/Antalya, Bodrum, Marmaris, Cesme r awesome! Speciellt Cesme(Ligger lite utanfr izmir mittemot grekland o ftal grekiska ar) Paradiset kan jag sga!
Oroa dig inte f-u-l-l-t med nattliv i alla de dra stderna! Trevligt folk! Kan kpa allt mjligt fake frn marknaden e.t.c

En bussresa frn Istanbul till Bodrum tar 13 timmar.

Ok, tack.
Blir nog Turkish Airlines fr mig istllet.
Citera
2010-10-21, 16:01
Medlem
Ngon som vet hur lng tid det tar frn Bodrum till Antalya (Alanya) med buss?
Citera
2012-07-01, 01:31
Medlem
Hej, nu ska ja dra mig till Bodrum den 1 Augusti, undrar om man kan f lite rd p vad man kan gra o s vidare.

Jag har funderat p att ka med en bt till kos och spendera dagen dr? men det ja undrar r hur lnge fr man vara kvar? r det 1-2 timmar eller mera?

Finns det andra roliga sevrdeheter man kan gra? Bor 1 km till bthamnen som r mitt i staden s ja har det nra iaf till bodrums stad. Tnkte ven att hyra bil och ka runt, men r det vrt? finns de ngot att se?
Kanske Marmaris med bilen? men hur lng tid kan det ta?
Citera
2012-11-27, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wictor88
Finns det andra roliga sevrdeheter man kan gra?

Jag var i Bodrum i somras och tyckte inte det fanns mycket att gra alls. k p ngon bttur, det r rtt soft. Finns dagsturer som r vrda pengarna (runt hundringen).
Citera
2013-01-24, 17:40
Medlem
Behver info om Bodrum

Nn som vet ngon bra info om Bodrum? r det dyrt dr? hur r strnderna? r l,sprit och sdant dyrt? ja fyll p med info kring Augusti r vistelsen tnkt

edit: lste att det r dliga strnder dr nn som kan bertta mer om det?
Senast redigerad av nejdetbliringet 2013-01-24 kl. 17:43. Anledning: fyllde p
Citera
2013-02-04, 07:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nejdetbliringet
Nn som vet ngon bra info om Bodrum? r det dyrt dr? hur r strnderna? r l,sprit och sdant dyrt? ja fyll p med info kring Augusti r vistelsen tnkt

edit: lste att det r dliga strnder dr nn som kan bertta mer om det?

Hej: Jag r nere i Bodrum flera gnger per r,har bekanta dr Men som sagt,Bodrum r ett ganska lugnt stlle.Det r dyrare n andra stllen i Turkiet.Strnderna r ganska ok.Men om man nu vill ha mera livat d r andra stllen i Turkiet bttre.Fast Bodrum r ju otroligt vackert.Augusti r fortfarande vldigt varmt dr.Men s r det vl lite verallt,just den perioden.Bitez r ju en s dr lagom fin strand.Mnga bra restauranger runt om,med god mat och dryck
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in