2010-02-01, 18:52
Medlem
Norlins avatar
Sitter med windows 7 p min stationra och helt pltsligt nr jag skulle trycka in mitt lsen efter reboot s gick det inte. Kom fram till att "L"-knappen inte fungerar. Inte heller i skrmtangentbordet fungerar det. Vad ska jag gra?
Citera
2010-02-01, 18:54
Medlem
Hoya84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norlin
Sitter med windows 7 p min stationra och helt pltsligt nr jag skulle trycka in mitt lsen efter reboot s gick det inte. Kom fram till att "L"-knappen inte fungerar. Inte heller i skrmtangentbordet fungerar det. Vad ska jag gra?

Vet inte om det funkar i inloggningslget men i rutan kanske finns ett L du kan kopiera och klistra in?
Citera
2010-02-01, 18:57
Medlem
Norlins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hoya84
Vet inte om det funkar i inloggningslget men i rutan kanske finns ett L du kan kopiera och klistra in?
Tyvrr inte :/

[edit] H, va dumt. Har ven ett trdlst t-bord till samma dator som jag anvnder nr jag ligger i sngen. Det lg uppochnedvnt mot golvet och hade vl "L" intryckt. Nu funkar det =)
Senast redigerad av Norlin 2010-02-01 kl. 19:00.
Citera
2010-02-01, 18:58
Medlem
kklasens avatar
Klicka p ikonen lngst ner till vnster och aktivera skrmtangentbordet.

Edit: sg att du skrev att L inte funka dr heller.
Prova hll i Vnster-ALT medans du skriver 0076.
Senast redigerad av kklasen 2010-02-01 kl. 19:05.
Citera
2010-02-01, 19:00
Medlem
Norlins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kklasen
Klicka p ikonen lngst ner till vnster och aktivera skrmtangentbordet
Ls frsta inlgget innan du skriver.
Citera
2010-02-01, 19:10
Medlem
kklasens avatar
Citat:
Ls frsta inlgget innan du skriver.
Tog frgivet att du inte testat eftersom det inte har med ett hrdvarutangentbord o gra.
Prova koppla ur alla tangentbord nsta gng, r det fel p ett tangentbord s ligger det i ganska stor sannolikhet o str, som fallet var.

Citat:
H, va dumt. Har ven ett trdlst t-bord till samma dator som jag anvnder nr jag ligger i sngen. Det lg uppochnedvnt mot golvet och hade vl "L" intryckt. Nu funkar det =)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in