2010-09-06, 17:52
Medlem
Twatssons avatar
När jag var yngre jobbade jag med att sälja jultidningar, gick runt i området och knackade lägenheter så fick jag världens avhyvling av någon idiot. Kom tillbaka runt 10 tiden på kvällen och 3 burkar inlagd sill och hällde ut alla i brevinkastet. Bör ha luktat lagom gott.
Citera
2010-09-06, 23:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Samvise
Jag bor på ett elevhem och delar toalett med två andra gossar och nu är det så att nästan varje dag så är det piss på dassringen. Det är ju inte så trevligt att städa upp andras urin eller kleta ner röven varje gång man ska skita. Jag har pratat med personalen här men dom kan inte göra något. Vad ska jag göra för att få reda på vem det är och vad ska jag göra när jag fått reda på det?

Ett stort bekymmer
Citera
2010-09-15, 15:09
Medlem
Panzerbat.s avatar
Var nere vid lokala Ica och köpte lite snus precis, och när jag kommer ut så ser jag hur något jävla rikshjon backar in i min stackars bil för att sedan smita iväg fort som fan! Fick ju som tur var reg-nummret på bilfan och har redan tagit kontakt med bögfan osv så allt det praktiska är redan gjort.
kvar är dock det roliga (Och mycket viktigare) med hämnden.

Vad kan man göra mot det smitande svinet? Försökte åkalla djävulen och alla hans demoner mot honom men det funade ju tyvärr inte. Ska jag kanske smyga dit sen och rispa lacken på hans fula jävla Audi?
Citera
2010-09-15, 16:38
Medlem
tant-astrids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Twatsson
När jag var yngre jobbade jag med att sälja jultidningar, gick runt i området och knackade lägenheter så fick jag världens avhyvling av någon idiot. Kom tillbaka runt 10 tiden på kvällen och 3 burkar inlagd sill och hällde ut alla i brevinkastet. Bör ha luktat lagom gott.

hahaha satte kaffet i halsen

Hällde en flaska liquid-ass i brevinkastet hos en idiot
går att köpa på köpa på teknik magasinet

en punkar kompis spydde i en plastpåse som han stoppade i frysen sen ner i brevinkastet hos en om inte det redan står med så är det bra tips
Senast redigerad av tant-astrid 2010-09-15 kl. 16:51.
Citera
2010-09-16, 17:54
Medlem
Elysiums avatar
Hej.
Jag behöver hjälp med en magnifik hämnd. Det ligger till så att jag vill lära en person en läxa. Denna person behöver lära sig vad principen "lånar du något ger du tillbaka" innebär.

Lite info:
Har ej tillgång till personens hem, dvs saker som involverar det är uteslutet.
Annars träffar jag den här personen på relativ daglig basis.

Några tips? Helst något som driver personen till vansinne, alltså inget uppenbart som gör att den inser att det är jag samma sekund jag skrider till verket.
Citera
2010-09-21, 14:55
Bannlyst
Köpte en dator av en person på blocket. Skickar över pengarna, 870kr.

Nu äre så att han inte svarar på telefonen. Typ av 100 samtal svarar dem på 1 eller 2.

Det har gått ca 1 vecka sen jag köpte det. Efter det upphör all kontakt med honom.

Han heter Kristian Aasen, reggad förövrigt på eniro. Samt har en egen hemsida

http://personer.eniro.se/profil/kristian+aasen/per_13833470?search_word=kristian%20aasen

Nån som kan hjälpa till lite? Nån som bor i Landskrona o kan se om han är hemma o grejer?

Tack på förhand
Citera
2010-09-21, 20:35
Bannlyst
EDIT: Har fått kontakt med snubben igen, problemet är dock inte löst.
Citera
2010-09-22, 13:01
Medlem
NixxarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Millipou
EDIT: Har fått kontakt med snubben igen, problemet är dock inte löst.

Åk dit och "prata" med honom?
Citera
2010-09-22, 17:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NixxarN
Åk dit och "prata" med honom?
Han jobbar i Danmark, han skickade ett mail igår. Pallar inte åka dit då man aldrig kan veta när han är där. Men han skulle kolla upp det med paketet, då han ''skickat'' det.
Citera
2010-09-23, 10:45
Bannlyst
Av begäran från moderator så postar jag inlägget här, då min tråd blev låst (https://www.flashback.org/t1305661), fastän att jag tyckte att den förtjänade en egen tråd då den inte bara handlade om hämd samt att jag hade sökt och inte funnit några svar som matchade just mina problem och frågeställningar. Hur som haver:

Citat:
Halloj,

Jag har en scootermoped, vilken jag har att pandla med till och från jobbet. Använder den också till att ta mig runt i staden jag bor. Detta för att hålla kostanderna nere, genom åka så lite bil som möjligt.

Jag vet inte om det är samma kräk som har varit på mopeden.

Först uppmärksammar min sambo att det är två invandrar ungar i ~16-års åldern som håller på att trycka ned framgafflarna upp och ned på mopeden, mitt på blanka dagen. Min tjej springer då ut och frågar vad fan dom håller på med och att det är hennes pojkväns moped, samt att min kille blir nog väldigt arg om han hade sett er. Dom går därifrån mumlandes "jävla svenne", eller något liknande.

Sen var dom på batteri-luckan, där idioterna hade skruvat loss kabeln som går till minuspolen på batteriet. Hur dom tänkte här vet jag inte, riktigt iq-befriat tänkte jag.

Och nu, nu har idioterna försökt bryta upp tändningslåset. Det ser ut som om dom satt en skruvmejsel i låset och sedan drämp till med en hammare/slägga. Låset fungerar dock fortfarande och mopeden startar som innan, d.v.s. dom misslyckades med att "tjuvkoppla" den igen, men det är ju inte direkt fint längre där tändningslåset är.

Jag blir så förbannad på dessa jävla kräk och jag antar, eller jag är tvärsäker, att det är invandrar fitter som försöker sno mopeden. Jag bor i ett område där det bor/ränner invandrar kidz.

vad är det för jävla tattare som ränner ute på nätterna, på vardagar? Bidragstagande jävla tattare utan jobb antar jag.

Nu till frågan, därav att posten hamnade i övrigt forat, hur ska jag jävlas tillbaka med dessa eller få dom att sluta? Först vill jag se vilka dom är, för att sedan slå skiten ur dessa kräk om dom är gamla nog. Men hur kommer jag dit, och kan man göra något annat kul? Vad bör jag göra?

Observera dock att jag inte vet om det rör sig om samma personer som rör mopeden.

Mvh.
Senast redigerad av amagadfittnoob 2010-09-23 kl. 10:49.
Citera
2010-09-23, 11:07
Medlem
oppositas avatar
Vill gillra en fälla för tjuvaktiga skitungar!

Hej FB! Nu behöver jag hjälp av alla som har idéer!

Blev bestulen på en jävla massa saker igår av ett par tjuvaktiga blatteungar. Vi och flera andra hade hängt av oss våra ytterkläder i hallen till ett stort rum som finns under en kyrka, lite som en ungdomsgård där man kan spela spel och annat skit.

Under tiden vi sitter och snackar skit så smiter det in några jäkla blatteungar och länsar ALLAS fickor på värdesaker. Plånböcker, kontanter, busskort, ciggpaket, mp3spelare. Totalt på deras 5-minuters raid får de med sig värdesaker för flera tusen kronor.

Ingen av oss hann se något, men vi är rätt säkra på att det är samma skitungar som brukar komma och käka upp all vår fika.

Har ni några roliga tips på hur man kan gillra en fälla och på så sätt ta dem på bar gärning? Vi hade tänkt stå gömda med järnrör först men det är inte så sjysst.

De lär förmodligen komma tillbaka då det har förekommit stölder under en längre period.

Polisanmälan är gjord.

Kom med era bästa tips! Så länge det inte innefattar våld så tas dem emot!
(Ja, vi kommer låsa ytterdörren i framtiden, men nu vill jag göra något "roligare" än att bara stänga dem ute.)
Citera
2010-09-23, 11:10
Medlem
cdxz11s avatar
Käkar de er fika kan ni förbereda lite fika som ni spetsar med starkt laxmedel så jävlarna får rejäl rännskita!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in