Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-04-25, 12:33
  #1357
Medlem
WeckiSs avatar
Fixa Namn & Efternamn, sedan vart han bor. Börja skicka jobbiga mejl om vad ni ska göra med honom.
Citera
2010-04-25, 12:53
  #1358
Avstängd
Girecs avatar
snacka skit om hans mamma
Citera
2010-04-25, 13:10
  #1359
Medlem
d-.-bs avatar
Kolla hitta.se
__________________
Senast redigerad av d-.-b 2010-04-25 kl. 13:26.
Citera
2010-04-25, 13:20
  #1360
Medlem
Späks avatar
Ta de uppgifterna i PM med TS istället ditt jävla chips.
Citera
2010-04-25, 13:25
  #1361
Medlem
vargvids avatar
bra jobbat, fan han bor ju minst 30 minuter ifrån mig
Citera
2010-04-25, 13:25
  #1362
Avstängd
Albanian Souls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jizzinmypants
En mycket god vän till mig blev grovt misshandlad och rånad i fredags av 4-5 - varav en av dom var mest aktiv - blattar som tog hans mobil, busskort och skor.

Detta har hänt förut, och även mig, men jag har valt att inte göra något åt saken men nu får det fan vara nog, blattarna ska sättas på plats!

Vi har ett förnamn på "ledaren", en bostadsort och även några gemensamma vänner, det borde egentligen inte vara något problem att få tag på han, men saken är att vi måste göra det utan att han på något sätt får reda på att det var vi, så vi kan inte använda någon av våra gemensamma vänner som "lockbete" för då finns det chans att han berättar för blatten vilka det var som spöade honom.

Vi hade tänkt göra det med rånarluvor, och valfritt trubbigt föremål.

Så, hjälp nu FB!

Dom visade sig när de gjorde brottet, visa er själva också. De riskerade lika mycket som ni kommer göra ifall ni går dit omaskerade. Eller är ni rädda för hämnd?

Lite mesig hämnd, hela betydelsen försvinner ifall ni är maskerade och han inte vet vem det var. Nästa gång ni möts kommer han hur som haver att se ner på er fegisar.

My 2 cents.
Citera
2010-04-26, 19:06
  #1363
Avstängd
qirteros avatar
Vi säger att jag hämnas och råkar ha ihjäl killen hur ska jag göra mig av med liket på bästa sätt??
Ska jag stycka kroppen och elda skiten, bara gräva ner de nånstans i skogen eller kanske dumpa det i nån sjö eller havet?
(OBS!! Jag ska absolut inte ha ihjäl nån jag undrar bara!)
Citera
2010-04-26, 20:05
  #1364
Medlem
Tarmtomtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qirtero
Vi säger att jag hämnas och råkar ha ihjäl killen hur ska jag göra mig av med liket på bästa sätt??
Ska jag stycka kroppen och elda skiten, bara gräva ner de nånstans i skogen eller kanske dumpa det i nån sjö eller havet?
(OBS!! Jag ska absolut inte ha ihjäl nån jag undrar bara!)
Kör på detta tills vidare, så har du 10 år på dig att klura ut en ny plan.
Citera
2010-04-27, 18:53
  #1365
Medlem
Hellles avatar
Blev dumpad av min kille på en låt oss säga olämplig dag, av en jättelöjlig anledning (som såklart inte visade sig stämma)...vi var väldigt lyckliga och fortfarande nykära.
Vi ses inte på en månad, och då får jag reda på att han är tillsammans med vår gemensamma tjejkompis..detta via ändrad fb-status. får sedan reda på via fler gemensamma vänner (som jag alltså inte heller träffat på en månad) att inte bara blev de tillsammans dagen efter han dumpat mig. utan de hade även smygit runt tillsammans och flörtat med varandra på fester mm när jag inte var i närheten några veckor inte han dumpa mig (läs: när jag gick runt och trodde att vi var jätteförälskade och gjorde en massa romantiska utflykter blabla...)

så...han är dum i huvudet och hon är en jävla f*tta. jag vill hämnas/jävlas. men gärna diskret så att de inte kan veta att det är jag som gjort "dådet". Vi går på samma universitet, jag har adress,telefonnr,mail och killens bankkontonr.

TIPS?
Citera
2010-04-28, 13:39
  #1366
Medlem
absentiss avatar
En uppkäftig liten fjortis har bett mig åka upp till hans lilla krypin i Sollentuna så att han ska kunna ge mig stryk, jag har däremot andra planer då jag fått hans adress, namn och telefonnummer. Hur jävlas jag bäst på avstånd?
Citera
2010-04-28, 15:59
  #1367
Medlem
Zookys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av absentis
En uppkäftig liten fjortis har bett mig åka upp till hans lilla krypin i Sollentuna så att han ska kunna ge mig stryk, jag har däremot andra planer då jag fått hans adress, namn och telefonnummer. Hur jävlas jag bäst på avstånd?

Beställ trevliga saker i hans namn från något IT-cafe lr dylikt
Citera
2010-04-28, 19:18
  #1368
Medlem
Johnankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av absentis
En uppkäftig liten fjortis har bett mig åka upp till hans lilla krypin i Sollentuna så att han ska kunna ge mig stryk, jag har däremot andra planer då jag fått hans adress, namn och telefonnummer. Hur jävlas jag bäst på avstånd?

Beställ bögporr till honom. Önskar att jag någon gång får tillfälle att göra det på någon.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback