2010-01-31, 12:25
Medlem
Vet när jag var hos mina kusiner för nåt år sedan, tog jag xanor, valium, betablockare.

Det hela slutade med att jag somnade när vi satt o spela tv spel helt omöjligt att hålla ögonen öppna. efter en snabb powernabb vaknade jag till liv igen

när jag kom hem gick jag o la mig klockan 8 på kvällen o vaknade 12h senare omöjlig att väcka enligt mina föräldrar.

Någon mer som har lite zombiberättelser att berätta om?
Citera
2010-01-31, 13:28
Medlem
Det lär finnas hur många snedsteg som helst här på forumet med tanke på hur vanligt Fenazepam var för något (några?) år sedan.
Det där var ju inte så farlig zombiehistoria, finns folk som överdoserat fenazepam och fått minneslucka på ett par dagar där de har gjort så mycket galet.
Citera
2010-02-01, 08:16
Medlem
Mords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HomeBurneR
Det lär finnas hur många snedsteg som helst här på forumet med tanke på hur vanligt Fenazepam var för något (några?) år sedan.
Det där var ju inte så farlig zombiehistoria, finns folk som överdoserat fenazepam och fått minneslucka på ett par dagar där de har gjort så mycket galet.

det finns faktiskt en på flashback som har haft minnesluckor på en månad har jag läst här nånstanns. galet
Citera
2010-02-02, 23:14
Medlem
TjackadHamsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mord
det finns faktiskt en på flashback som har haft minnesluckor på en månad har jag läst här nånstanns. galet

Det finns de som haft minnesluckor på flera år, faktiskt. Därför passar jag mig för att bli beroende av benso.

Edit: OnT: Har själv en vecka kolsvart på Phenazepam, och sedan tog det väl en vecka till att landa ordentligt. Ingen kan ha haft en lyckad tid på Phenazepam. Det var bara bra det klassades.
Citera
2010-02-03, 00:07
Medlem
AliPrazolams avatar
Alltid snedsteg med denna benzo men ingen skulle tro mig.
Eller snedsteg,blir typ full,helt borta i pallet.
Xanor e inget mot denna för mej.
Sug kuk.
Citera
2010-02-03, 01:29
Medlem
Sleazers avatar
hm...jag skar nästan av mig senorna i min handled under zopiklon
sen så har man väl gjort värre saker...men dom minns jag inte och vill inte veta
Citera
2010-02-03, 01:35
Medlem
Trollishs avatar
Ja bensodiazipiner är fin fint vilket har lett till många fina saker tex krockat drygt 4-5 bilar, varvid 1 helt totalkvaddad,fängelse,förlorade flickvänner,förlorade lägenheter,förlorade vänner, inblandningar i överdoser, fysiska skador,psykiskt lidande listan kan göras lång.

Den har även varit inblandad i bra tider.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in