2010-01-31, 03:31
Medlem
När ska vi få läsa om detta i Aftonhoran eller Sexpressen månne?

I Mölndal kollade en muslimpappa fittan på sin 9-åriga dotter. Han stack in fingrar i vaginan på barnet för att ta reda på om hon fortfarande var oskuld.

Pappan dömdes till 4 månaders fängelse (det mesta av straffet satts av i häkte) för misshandel.

Mannen vill frias helt och hänvisar till att det är en multikultiangelägenhet att kolla sin dotters fitta. HD vill inte ta upp fallet.

http://74.52.175.251/2010/01/30/muslim-ville-kolla-oskulden-pa-9-arig-dotter/

Vad sägs? Hur sjukt kommer Sverige tillåtas att bli innan folk säger stopp? Finns det något ljus på horisonten eller är vi på en high way to hell?
Citera
2010-01-31, 03:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vonGyllenstjert
Vad sägs? Hur sjukt kommer Sverige tillåtas att bli innan folk säger stopp? Finns det något ljus på horisonten eller är vi på en high way to hell?

Folk hit och dit.
Sverige har väl redan sagt stopp.
Vem fan bryr sig om vad folket säger? Eller tror du också på "Your vote counts!" tjaffset? Ni realister ska vara bättre än såhär. Eller är ni bara realister inom I&I-området och skiter i resten av politiken?
Citera
2010-01-31, 03:39
Medlem
AFIs avatar
Citat:
När ska vi få läsa om detta i Aftonhoran eller Sexpressen månne?

I Mölndal kollade en muslimpappa fittan på sin 9-åriga dotter. Han stack in fingrar i vaginan på barnet för att ta reda på om hon fortfarande var oskuld.

Pappan dömdes till 4 månaders fängelse (det mesta av straffet satts av i häkte) för misshandel.

Mannen vill frias helt och hänvisar till att det är en multikultiangelägenhet att kolla sin dotters fitta. HD vill inte ta upp fallet.

http://74.52.175.251/2010/01/30/muslim-ville-kolla-oskulden-pa-9-arig-dotter/

Vem fan knullar när man är 9år egentligen?
Citera
2010-01-31, 03:46
Medlem
UAAs avatar
Citat:

Okay, så en pedofil är snabb med att spela kulturkortet för att försöka rädda sitt skinn. Jamenar det har ju funkat för han innan. Jag är glad att HD inte tog upp det. Jävla trams.
Citera
2010-01-31, 03:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UAA
Okay, så en pedofil är snabb med att spela kulturkortet för att försöka rädda sitt skinn. Jamenar det har ju funkat för han innan. Jag är glad att HD inte tog upp det. Jävla trams.

Var fan finns Gudrun af Schyrman och FI och Irene von Wachenfeldt när dylika saker händer? Dubbelmoralen i den svenska debatten är på en så hög nivå att man helt förlorar hoppet.
Citera
2010-01-31, 03:53
Medlem
_Samuelsson_s avatar
Men de kan ju knappast ge pappan ett längre straff, de vill ju knappast riskera att bli kallade rasister.
Citera
2010-01-31, 03:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _Samuelsson_
Men de kan ju knappast ge pappan ett längre straff, de vill ju knappast riskera att bli kallade rasister.

Tror ni Katri Linna kommer att rycka in och försvara multikultipappans rätt till att handgripligen inspektera sin dotters fitta?

Vet faktiskt inte om detta skulle vara ett helt omöjligt scenario... pojkar får ju som bekant omskäras. Vad tror ni Mona säger? "Jag och socialdemokraterna slår naturligtvis vakt om multikultipappors rätt till att undersöka sina döttrars vaginor samt ändtarmar! Allah ska med!"
Citera
2010-01-31, 03:57
Medlem
tältpinnes avatar
Nu har jag ju inte läst ett referat, men det framstår som märkligt att rätten funnit det trovärdigt att pappans uppsåt verkligen var att kontrollera oskulden hos sin dotter. Naturligtvis köper de inte att det är berättigat iom islam, men varför gör man inte bedömningen att övergreppet var av sexuell art? då hade ju andra lagrum varit mer tillämpliga, och straffet hade kunnat blivit mer rättvist (strängare). Misshandel ger ju sken av att man endast såg gärningen som en kränkning, lite som att pappan låst in dottern i källaren ett par dygn, eller tatuerat okvädesord i pannan på henne. Klart som korvspad att han är pedofil, islam spelar en mindre roll här.
Citera
2010-01-31, 03:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tältpinne
Nu har jag ju inte läst ett referat, men det framstår som märkligt att rätten funnit det trovärdigt att pappans uppsåt verkligen var att kontrollera oskulden hos sin dotter. Naturligtvis köper de inte att det är berättigat iom islam, men varför gör man inte bedömningen att övergreppet var av sexuell art? då hade ju andra lagrum varit mer tillämpliga, och straffet hade kunnat blivit mer rättvist (strängare). Misshandel ger ju sken av att man endast såg gärningen som en kränkning, lite som att pappan låst in dottern i källaren ett par dygn, eller tatuerat okvädesord i pannan på henne. Klart som korvspad att han är pedofil, islam spelar en mindre roll här.

Kanske ville man undivka massmedial uppmärksamhet och avskrev det hela som en bagatell?
Citera
2010-01-31, 06:56
Medlem
jumpcuts avatar
Undrar om jag kunnat åka till ett annat land och stoppat handen i min nioåriga dotters muff och förväntat att bli friad för att jag sagt att "såhär gör man där jag är ifrån"?
Citera
2010-01-31, 06:59
Bannlyst
Profeten Muhammed gifte sig bla med en 6 åring och fullbordade äktenskapet då hon var just 9 år.
Han var då över 50 år.

Inom islamsiska regler och lagar är det INTE pedofili att knulla 9 åriga flickor.
Citera
2010-01-31, 07:51
Medlem
L0darens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kafir
Profeten Muhammed gifte sig bla med en 6 åring och fullbordade äktenskapet då hon var just 9 år.
Han var då över 50 år.

Inom islamsiska regler och lagar är det INTE pedofili att knulla 9 åriga flickor.

Utifrån allt jag läst om och i koranen, haditherna, osv osv så är det helt korrekt. Det ÄR alltså ok att ha sex med prepubertala flickor.

Tältpinne: Du kan ha rätt absolut. Men samtidigt hade ju Muhammed sex med 9åringar något som är obestridligt. Att som muslim peka på en kulturell sed är då helt förståeligt.

och åt SD2lax10
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in