2010-02-01, 01:31
Medlem
Fu-Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av affex
Hur kan man testa oskulden men fingrar? Kan någon mer insatt förklara?

Är du full? Sitter mödomshinnan kvar är det en oskuld.
Citera
2010-02-01, 01:35
Medlem
JazzIsNotDeads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fu-King
Off topic: Konstaterades det inte nyligen att mödomshinnan inte finns?

On topic: Förjävligt är vad det är! Då kan man ju dölja sina pedofila böjelser bakom kulturella och religiösa ideologier och komma undan med det!
Citera
2010-02-01, 09:04
Medlem
expanderbatongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fu-King

slidkrans heter det då det inte finns någon igentlig hinna från börhan utan mer ett veck inne i slidan,

sällan att det brister och blöder även vid samlag och då tror ju stenåldersfolket att hon inte är oskuld,

PS skjut den pappan.
Citera
2010-02-01, 09:04
Medlem
IQzeagulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonGyllenstjert
Var får en att misstänka att ens 9-åriga dotter inte längre är oskuld?

So many questions.

Morbröder,farbröder,bruushor, faderns vattenpipepolare m.m m.m
Citera
2010-02-01, 09:11
Medlem
Alla här inne - ägna en tanke åt denna utsatta lilla flicka. Jag skulle lätt offra en kula på den jävla idioten.
Citera
2010-02-01, 09:32
Medlem
IQzeagulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoBananasToday
Alla här inne - ägna en tanke åt denna utsatta lilla flicka. Jag skulle lätt offra en kula på den jävla idioten.
Jag med, men tänk även på att detta säkert är ett utbrett fenomen bland våra nya spännande svenskar.
Citera
2010-02-01, 10:36
Medlem
Nalin_Pekguls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kafir
Profeten Muhammed gifte sig bla med en 6 åring och fullbordade äktenskapet då hon var just 9 år.
Han var då över 50 år.

Inom islamsiska regler och lagar är det INTE pedofili att knulla 9 åriga flickor.

Tja, visst är det ett litet lustigt sammanträffande att dottern är precis vid åldern 9. Precis samma ålder som Aischa var när Muhammed med ett léende på läpparna kastade sig över henne.

I detta fall är jag dock inte övertygad om att det rör sig om en snuskig liten muslimsk pedofil eller om det rör sig om en "orolig hedersknyffel" som vill kontrollera oskulden. Det bör ju rubriceras annorlunda rent juridiskt beroende på om fadern var ute efter sex eller en hederskontroll.
Senast redigerad av Nalin_Pekgul 2010-02-01 kl. 10:50.
Citera
2010-02-01, 10:37
Bannlyst
Jag tycker vi skall respektera deras kultur.
Citera
2010-02-01, 10:51
Medlem
kmedks avatar
Betyder detta att jag kan rota runt i ungars hjärnor med ursäkten att jag letade efter tumörer? Hur ska man ens kontrollera om flickan är oskuld genom att köra upp handen i fittan på henne?
Ge pedofilen ersättning för allt det psykiska lidandet han fått erfara av att vara frihetsberövad en så lång tid för något så självklart som att värna om sin dotters välmående.
Citera
2010-02-01, 10:58
Medlem
IQzeagulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kmedk
Ge pedofilen ersättning för allt det psykiska lidandet han fått erfara av att vara frihetsberövad en så lång tid för något så självklart som att värna om sin dotters välmående.

Det slutar väll med att skäggbarbaren enligt tradition erhåller ett saftigt skadestånd eftersom det rasistiska rättsväsendet haft mage att anklaga honom för misshandel när han endast utfört en sedvanlig kontroll av sin dotter. Ingen fader med heder vill väll att hans dotter ska knulla runt vid 9 års ålder !
Citera
2010-02-01, 11:27
Medlem
*Aaah* visst är det härligt med mångkulturens sköna frukter! Bara att insupa de härliga spännande kulturerna som berikar oss grå trista svenskar som inte har någon kultur att tala om.
Citera
2010-02-01, 11:37
Medlem
IQzeagulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helveteshund
*Aaah* visst är det härligt med mångkulturens sköna frukter! Bara att insupa de härliga spännande kulturerna som berikar oss grå trista svenskar som inte har någon kultur att tala om.

Absolut, de nya exotiska inslagen i vår trista vardag gör att man alltid är på gott humör.
Och så flitiga de nya svenskarna är ! De har "tåga" som prästen sa om flyktingpojkarna, ständigt offrar de sin fritid för att kunna dela med sig till den tråkiga svensken av sin färgsprakande spännande kultur. Vilken otrolig tur vi haft som dag för dag i allt större utsträckning får ta del av den berikande kulturen. Här har vi t.ex en hederskarl til far som visar oss hur man på bästa sätt värnar om sitt barns välmående, tänk vad vi får lära oss ! Utan denna insikt som den utrikesfödda mannen givit oss kanske vil aldrig fått veta att vägen till ett sund uppfostran går till på ett sätt som vi aldrig skulle komma på själva.
Senast redigerad av IQzeagull 2010-02-01 kl. 11:39.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in