En ogenerat uppmärksamhetsfnaskande rubrik, det ska erkännas men dokumentären jag vill att ni ska se och diskutera är så pass förtjänt av uppmärksamhet att en sådan rubrik är berättigad.
Idag är alltså internationella förintelsedagen då folk över hela världen uppmanas att minnas de elva miljoner som enligt förintelsesagan blev just förintade, eller ja främst ska vi väl minnas de sex miljoner av dessa som sägs ha varit judar. Så vilken dag kan vara bättre lämpad att faktiskt granska denna heliga saga? Dokumentären är gjord av David Cole som själv är jude. Så ni behöver inte tro att hans ifrågasättande har att göra med hat mot Guds utvalda folk. Och även om videon inte gör er själva skeptiska till den officiella versionen av vad som hände kanske den åtminstone kan få er att förstå vad förintelserevisionister faktiskt förnekar och kanske inser ni till och med att dessa människor ifrågasätter just för att det finns grunder till det, att de inte gör det för att de är galna, krigshetsare, barnamördare, djävulsdyrkare, mentalpatienter eller vad ni nu skulle vilja tro om dem.
Dokumentären finns i sin helhet på youtube och här får ni en länk till del ett av sju:
http://www.youtube.com/watch?v=iXKHw0EZrqM
Kritik mot mig för att jag skulle vara galen, krigshetsare, barnamördare, djävulsdyrkare, mentalpatient och uppmärksamhetsfnask vore trevligt om vi kunde slippa. Vill ni framföra kritik får den gärna vara riktad mot filmen, det skulle uppskattas. För övrigt vet jag att han har en irriterande röst men jag hoppas detta inte ska störa er allt för mycket.