Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2010-01-30, 00:18
Studerar just nu på Universitet i mellan Sverige och brukar kopiösa mängder nikotin (snuff, snus, cigg) och 8-10 koppar kaffe om dagen är inte sällsynt. Nu är det så att jag skulle behöva något annat medel (inte som substitut) som gör att jag kan hålla mig vaken större tider och känna mig alert så jag kan plugga inför några tentor utan att bli trött och virrig eftersom nikotin och koffein inte hjälper längre.

Jag har noll koll på dessa preparat men det jag har funderat på är något efedrin-baserat medel, skulle det fungera? Jag måste vara mottaglig för information under själva "ruset" så jag inte läser 15 sidor och sedan bara minns att soffan jag satt i var röd.
Smidigt skulle också vara om hungerkänslorna dämpades lite så jag kunde äta mindre och läsa mer.

Min fantasi är att jag vaknar, slänger i mig ett piller och sedan har jag energi för hela dagen och en bit in på kvällen.
Tänkte "kura" i kanske 4 veckor så något medel som går att använda i 4 veckor utan risk skulle vara bra.

Alla tips uppskattas!

// Mod. om jag placerat denna fel så ber jag om ursäkt men jag vet inte vart denna borde hamna förutom här //
Citera
2010-01-30, 01:04
Medlem
TjackadHamsters avatar
Amfetamin i låga doser kanske? Tramadol eller Subutex? Vissa blir tydligen pigga på det.
Citera
2010-01-30, 02:48
Citat:
Ursprungligen postat av TjackadHamster
Amfetamin i låga doser kanske? Tramadol eller Subutex? Vissa blir tydligen pigga på det.

Är inte tramadol smärtstillande? Amfetamin känns lite väl, testade lite Ritalin för några år sedan och det var ju mest som starkt kaffe i piller form och att införskaffa rent Amfetamin känns lite si så där. Ingen som har tips på andra kemiska substanser som gör mig pigg och alert?
Citera
2010-01-30, 03:47
Många som studerar (i USA iaf.), så är det vanligt att man tar ADHD-medicin, som t.ex Ritalin.
Citera
2010-01-30, 04:13
Medlem
TjackadHamsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onaka
Är inte tramadol smärtstillande?[...]

Jo precis. Vissa blir väldigt pigga på det.

Citat:
[...]Amfetamin känns lite väl, testade lite Ritalin för några år sedan och det var ju mest som starkt kaffe i piller form och att införskaffa rent Amfetamin känns lite si så där. [...]

Jasså, det känns lite väl? Ritalin och Amfetamin ligger nära besläktade med varandra. En låg dos Amfetamin skulle kunna göra susen. Angående att skaffa sig är det väl inget större krux eller jag förstår inte va du menar?

Citat:
[...]Ingen som har tips på andra kemiska substanser som gör mig pigg och alert?

Kryptom / Kratom kanske?
Citera
2010-01-30, 08:01
Medlem
Softers avatar
Lågdos amfetamin, alternativt 18-36mg concerta (eller någon annan dampmedicin)? Kan vara värt att pröva.
Citera
2010-01-30, 13:17
Medlem
IgorTks avatar
Kanske efedrin, någon annan som kan bekräfta det med att det är en okej alternativ?
Citera
2010-01-30, 13:36
Medlem
fenazepams avatar
you're welcome!
http://www.smart-drugs.com/
Citera
2010-01-30, 13:48
Medlem
klotys avatar
MDPV eller Amfetamin i låga doser fungerar nog.

Vill du ha mildare alternativ som fortfarande fungerar bra skulle jag rekommendera Efedrin eller Tramadol (Ja, jag vet att det är smärtstillande. Men för mig fungerar Tramadol allra bäst.)
Citera
2010-01-30, 13:49
Medlem
Macgarvers avatar
Modiodal är bra skit.
Citera
2010-01-30, 13:52
Medlem
lucyskys avatar
Amfetamin i låga doser låter väl som en idé. Finns massa nya RC som MDPV som det står ska vara likt amfetamin men har ingen erfarenhet och dessutom vet man inga risker med dessa relativt obeprövade preparat. Efedrin kan säkert användas i detta syfte men själv skulle jag föredra väldigt små doser amfetamin.
Citera
2010-01-30, 18:08
Medlem
Sleazers avatar
amfetamin,kryptom i mindre dos eller lyrica?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in