2022-02-03, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flanders
Beror nog på. Ingen i mim byggnad har några problem med att vi har några superhögutbildade stenrika och sekulära mena-människor i huset.

Hade Böda eller Ullared WT flyttat in däremot hade nog fler knorrat. Men chansen att de ska ha råd med lägenhet för över 150k per kvm är rätt obefintlig
Jag skrev BARA = ALLA i mitt inlägg. Skulle du trivas med att alla var från MENA i din byggnad?
2022-02-03, 14:14
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Må så vara. Men det betyder inte att svenskt WT på något sätt är bättre än högutbildade och högavlönade från MENA.

Folk vill inte bo med slödder. Oavsett hudfärg.

Jag vill inte ens bo med högutbildade svenskar, det här woke och massinvandringslandet har jag fått nog av. Men om jag måste välja mellan MENA och svenskt WT blir det svenskt WT utan tvekan. Litar inte ett ögonblick på MENA-folk.
2022-02-03, 14:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MannenP
Jag skrev BARA = ALLA i mitt inlägg. Skulle du trivas med att alla var från MENA i din byggnad?

Om alla vore som mina grannar och kollegor så ser jag inte problemet. Men som sagt. Detta är en liten elit som jag förstår att de utanför mitt område aldrig träffar.
2022-02-03, 14:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av rskworpb
Jag vill inte ens bo med högutbildade svenskar, det här woke och massinvandringslandet har jag fått nog av. Men om jag måste välja mellan MENA och svenskt WT blir det svenskt WT utan tvekan. Litar inte ett ögonblick på MENA-folk.

Svenskar med pengar och utbildning som grupp vill inte bo med slödder. Oavsett vart de är födda.

Mitt sommarhus i skärgården delar förening med äldre WT-svenskar och fy fan vilket tjafs det är med dessa människor.
2022-02-03, 14:24
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Svenskar med pengar och utbildning som grupp vill inte bo med slödder. Oavsett vart de är födda.

Mitt sommarhus i skärgården delar förening med äldre WT-svenskar och fy fan vilket tjafs det är med dessa människor.

Det skrev jag ju, men vi vill heller inte bop med MENA även om de är påstådda raketforskare.
2022-02-03, 14:26
Avslutad
Citat:
Det skrev jag ju, men vi vill heller inte bop med MENA även om de är påstådda raketforskare.

Fine. Då är du fullblodsrasist.
2022-02-03, 14:27
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:

Tack för komplimangen!
2022-02-03, 14:39
Medlem
SocialtKontrakts avatar
Citat:

Citat:
Tack för komplimangen!

Peak Flashback! Kan vi snälla återgå till ämnet nu?
2022-02-03, 16:36
Medlem
Citat:
Om alla vore som mina grannar och kollegor så ser jag inte problemet. Men som sagt. Detta är en liten elit som jag förstår att de utanför mitt område aldrig träffar.

Men du fattar väl att dina kollegor bara trollar på jobbet sen går de hem och ber mot Mekka och stöttar IS med några tusenlappar i månaden. Helt seriöst, hur kan du vara så blind för verkligheten? För att hålla detta OnT säger jag bara: framtiden är att svenskar ska dela kvarter med dessa människor, det finns inga tecken på att andra generationens invandrare är bättre än sina föräldrar. Det kommer bara bli värre och det finns snart inte en vit skola kvar i det här landet. Jag skulle aldrig betala 15 miljoner för en kåk eftersom jag vet att kvarteret inom 10 år består av 50% mörkermän och deras avkommor.
2022-02-03, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ebbabuschthor123
Men du fattar väl att dina kollegor bara trollar på jobbet sen går de hem och ber mot Mekka och stöttar IS med några tusenlappar i månaden. Helt seriöst, hur kan du vara så blind för verkligheten? För att hålla detta OnT säger jag bara: framtiden är att svenskar ska dela kvarter med dessa människor, det finns inga tecken på att andra generationens invandrare är bättre än sina föräldrar. Det kommer bara bli värre och det finns snart inte en vit skola kvar i det här landet. Jag skulle aldrig betala 15 miljoner för en kåk eftersom jag vet att kvarteret inom 10 år består av 50% mörkermän och deras avkommor.

Svenskarnas parti som kör valspurt? Varningssignalerna duggar tätt när någon är så tvärsäker på sin sak som du, vad vet du om framtiden, är du en spågumma?

Man kan ju spekulera i att det kommer bli mer segregerat. Med större klyftor mellan mellan rika och fattiga. Men hur skulle då mena-folk kunna flytta in i ett område med 15-miljonerskåkar, menar du att de ska trycka in hyreskåkar i dessa villaområden? Det stöter redan idag på motstånd från villaägare.
2022-02-03, 20:20
Medlem
Ja men skriv 22 direkt då jävlas blattebidragare
2022-02-03, 20:44
Medlem
Citat:
Klart det finns. Men majoriteten på Ullared och Böda är WT.

Poängen är att folk ogillar slödder. Finns det mer slödder i gruppen MENA? Ja. Finns det en del MENA-folk som är betydligt mindre slödder än infödda svenskar? Tveklöst.
Böda och Ullared är populära program som folk gillar att titta på.
Ola-Conny som granne skulle påverka bostadspriserna positivt, det skulle inte en iransk tandläkare.
MENA-folk skapar ghettostämning även om de är utbildade

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in