2016-11-08, 11:10
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sven2

Hehe ja nog har vi allt en bubbla när folk kan tänka sig betala så mycket för att hyra en bostad...

Hyresbubbla i Sthlm city?
2016-11-08, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kurt-sune
Hehe ja nog har vi allt en bubbla när folk kan tänka sig betala så mycket för att hyra en bostad...

Hyresbubbla i Sthlm city?

Ja det läskiga med hyresbubblor är att folk måste gå från hus och hem när dom spricker och hyrorna blir jättelåga.

Eller vänta nu....
2016-11-08, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Det där skulle man vilja se källa på, tack.
Om du menar att det inte stämmer är det väl bara att lägga upp en länk som bevisar motsatsen.
2016-11-08, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
BBK'arna säljer förstås tvärtom av det som går starkt och ökar i det som faller. De som har gett sig på aktier är nog tunga i bolag som Eniro t.ex.
Googlade " BBK'arna" , det är tydligen inget ord, är det något ord du själv kommit på eller?

Förresten så är ju du en av de som använder din bostad som atm, du lånade ju på din lägenhet för att köpa aktier, värsta av allt är ju att börsen bara gått åt ett håll sedan dess
2016-11-08, 12:12
Medlem
Citat:
Antagligen, och så utgår de från att alla andra är likadana fårskallar
Din kompis svenne lånade ju till aktier på sin bostad och du lånade ju till en lägenhet till ditt barn på din bostad.. så jo likadana fårskalles är mi
2016-11-08, 12:15
Medlem
Citat:
BBK'arna De som har gett sig på aktier är nog tunga i bolag som Eniro t.ex.
Du belånade ju din bostad för några månader sedan för att gå in på börsen för pengarna, tydligen köpte du inte Eniro men vad köpt du och på vilken nivå?
2016-11-08, 12:17
Medlem
Citat:
Min läsförståelse är förskräcklig för att du inte kan backa upp dina påståenden med fakta och empiri?
" empiri " 3 ggr i rad nu, har han lärt sig ett nytt ord?
2016-11-08, 12:18
Medlem
Citat:
Tror nog vi får vänta på det för de lever inte direkt som de lär våra kära bubbelbabblare. Detsamma gäller vår kära bajsbosse som enligt egen utsago är fullskiten med flera belånade bostäder men säljer inte trots att allt ska braka ihop, eller trillske för den delen, samma visa där. För inte kan det väl vara så att de skarvar en aning och egentligen sitter och trycker i en slitna HR i förorter där bilarna brinner?
Flera belånade bostäder?? Var får du allt i från, mytoman kanske?
2016-11-08, 12:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BajsBoo
Om du menar att det inte stämmer är det väl bara att lägga upp en länk som bevisar motsatsen.
Jag vet att du tycker att det är överkurs att styrka sina påståenden. Bara att vräka ur sig vad skit som helst så är det "fakta" sen. Oseriöst. Men man väntar sig inget annat från nån som ständigt ljuger.
2016-11-08, 12:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BajsBoo
Din kompis svenne lånade ju till aktier på sin bostad och du lånade ju till en lägenhet till ditt barn på din bostad.. så jo likadana fårskalles är mi
Varför skulle jag låna till en lägenhet på mitt hus? Är du full?
2016-11-08, 12:47
Medlem
Citat:
Varför skulle jag låna till en lägenhet på mitt hus? Är du full?
Inte vet jag men du har själv skrivit det.

Nej är inte full, lite för tidig på dagen för det, men blir nog en öl eller tre i kväll
2016-11-08, 12:47
Medlem
Citat:
Jag vet att du tycker att det är överkurs att styrka sina påståenden. Bara att vräka ur sig vad skit som helst så är det "fakta" sen. Oseriöst. Men man väntar sig inget annat från nån som ständigt ljuger.
Vad menar du att jag ljuger om?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in