2013-09-01, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mak1
My fellow ents, PAX har kommit till Sverige!

KÖP! (och nej, det är inte jag som äger webshoppen)

http://www.vaporizer.name/sv/shop/portabla/pax-detail

Synd bara att dom tar 700-800kr extra.
Kostar mellan 14-1500 i Ebay
Citera
2013-09-01, 23:35
Medlem
HappyHours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StudioLovin
Synd bara att dom tar 700-800kr extra.
Kostar mellan 14-1500 i Ebay
Är väl nästan att räkna med om de inte har någon konkurrens av samma produkt i Sverige.

Är sidan grön då? Vet att jag tänkte köpa därifrån för några månader men lät bli då det var nåt strul just då.
Citera
2013-09-01, 23:52
Medlem
Frostflakess avatar
http://www.everyonedoesit.com/ har väldigt mycket, kolla där.
Citera
2013-09-02, 00:22
Medlem
LoserMachines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mak1
My fellow ents, PAX har kommit till Sverige!

KÖP! (och nej, det är inte jag som äger webshoppen)

http://www.vaporizer.name/sv/shop/portabla/pax-detail

Den var överprisad, då är det smartare att beställa från usa så kan man köpa med reservdelar direkt
Citera
2013-09-02, 06:21
Medlem
mak1s avatar
Köper du den från tex. Vapeworld så kommer den hamna på ungefär det priset med frakt, tull och moms. I så fall bör ju ebay bara bästa alternativet om de säljs där för ca 1400- 1500 som någon skrev. Fast kan ju fortfarande vara bra då garanti lär gälla om du köper den genom den svenska hemsidan?
Citera
2013-09-02, 07:56
Medlem
klybans avatar
www.dhgate.com och www.dealextreme.com har fraktfritt och en del vaporizers.
Inte kollat så noga, men inte kända märken, så är osäker på vilka som är bra eller inte.
Men jävligt billiga är dom bägge.
Citera
2013-09-02, 13:18
Medlem
Köp på t ex ebay av PAX handlar ofta om piratkopior. Dessutom gäller inte tillverkarens garanti utanför USA:

http://www.vaporizer.se/sv/forum/portabla/3-pax-i-eu
Citera
2013-09-13, 18:49
Medlem
utanws avatar
Jag har beställt från magic-flight.com nu men jag kan fan inte hitta om dom skickar det i diskret paket eller om det kommer stå deras logga på. :/

Någon som vet?
Citera
2013-09-13, 19:30
Medlem
CrippledJoins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av utanw
Jag har beställt från magic-flight.com nu men jag kan fan inte hitta om dom skickar det i diskret paket eller om det kommer stå deras logga på. :/

Någon som vet?

Jag har för mig att det kom i en vanlig kartong. Skickas det hem till dig eller hämtar du ut på postställe?
Tror inte att tanterna på Ica/coop/whatever vet vad mflb är
Citera
2013-09-13, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CrippledJoin
Väl talat.
Liten grinder brukar göra jobbet bättre. Vet inte om någon skrivit det innan, men ett hett tips för alla som anväder vaporizer: Spara det ni vaporiserat - det går jävligt utmärkt att rulla joints på det.

Stämmer detta verkligen? :O I sådana fall har jag slösat en hel del gräs i mina dagar av vaporiserande Alltså, finns det några aktiva ämnen kvar efter vaporisering?
Citera
2013-09-13, 21:21
Medlem
CrippledJoins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herminator87
Stämmer detta verkligen? :O I sådana fall har jag slösat en hel del gräs i mina dagar av vaporiserande Alltså, finns det några aktiva ämnen kvar efter vaporisering?

Det gör det sannerligen, råkar vara hög på det just nu till och med. Jag har också slösat en hel del innan jag kom på det. Sparar ALLTID det nu. Det finns ganska många aktiva ämnen kvar tycker jag. Jag kör magic flight så kanske inte får ut allt.

Jag vägde lite gräs som jag skulle lägga i trenchen - 0.14 g. Efter vaporisering - 0.11 g. Det tar ut en del men inte allt. Spar i framtiden, tro mig - det är värt det
Citera
2013-09-13, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av utanw

Någon som vet?

Rätt dumt beslut när du har flera bättre shoppar som nämnts i tråden här.
Du kommer åka dit på tull och moms även plus att du lär behöva adapter så kommer kosta dig mycket mer.
Hade hellre köpt från en Europeisk eller svensk. Jag köpte min arizer från magicvaporizers.com och fick min i en brun låda utan några skumma referenser alls, och dessutom så visade kontoutdraget inga sånna kopplingar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in