En lite tydligare beskrivning hade ju inte skadat....
Nåja...
Om du har tagit partitionen kan du använda TestDisk för att återskapa den igen, om du har ett korrupt filsystem på partitionen kan du börja med att köra chkdsk C: /R från kommandoprompten, hjälper inte ovanstående så prova PC inspector File Recovery
En lite tydligare beskrivning hade ju inte skadat....
Nåja...
Om du har tagit partitionen kan du använda TestDisk för att återskapa den igen, om du har ett korrupt filsystem på partitionen kan du börja med att köra chkdsk C: /R från kommandoprompten, hjälper inte ovanstående så prova PC inspector File Recovery
Sorry för att jag skrev så dåligt det blev vist lite för många ÖL när jag skrev.
Det är så har att jag har en portion som heter E: som jag sparade massa viktiga saker på sen installera jag om Windows 7 och formatera alla partitioner förutom E:. När allt var klart och jag logga in på Win7 så såg jag att allt var borta som låg i E: men det finns två kataloger där som jag aldrig sett förut $WINDOWS.~BT och $WINDOWS.~LS.
Så nu undrar jag finns det något bra Recovery program för att försöka få tillbaka det jag hade på E:.
Jag ska själv klart kolla tipsen jag fått har ovan.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!