2010-01-27, 23:33
Medlem
TheTranceMans avatar
Jag har en portion med filsytem NTFS jag skulle vilja ha tips på hur jag hellest med ett gratis program för att få fram innehållt på den partionen.
Citera
2010-01-27, 23:51
Medlem
cannaBes avatar
Hahaha, sådär kan du inte skriva Omläxa.
Citera
2010-01-27, 23:57
Medlem
X_surfers avatar
En lite tydligare beskrivning hade ju inte skadat....

Nåja...

Om du har tagit partitionen kan du använda TestDisk för att återskapa den igen, om du har ett korrupt filsystem på partitionen kan du börja med att köra chkdsk C: /R från kommandoprompten, hjälper inte ovanstående så prova PC inspector File Recovery
Citera
2010-01-28, 02:19
Medlem
TheTranceMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av X_surfer
En lite tydligare beskrivning hade ju inte skadat....

Nåja...

Om du har tagit partitionen kan du använda TestDisk för att återskapa den igen, om du har ett korrupt filsystem på partitionen kan du börja med att köra chkdsk C: /R från kommandoprompten, hjälper inte ovanstående så prova PC inspector File Recovery

Tack jag ska test PC inspector File Recovery
Citera
2010-01-28, 16:18
Medlem
TheTranceMans avatar
Sorry för att jag skrev så dåligt det blev vist lite för många ÖL när jag skrev.

Det är så har att jag har en portion som heter E: som jag sparade massa viktiga saker på sen installera jag om Windows 7 och formatera alla partitioner förutom E:. När allt var klart och jag logga in på Win7 så såg jag att allt var borta som låg i E: men det finns två kataloger där som jag aldrig sett förut $WINDOWS.~BT och $WINDOWS.~LS.

Så nu undrar jag finns det något bra Recovery program för att försöka få tillbaka det jag hade på E:.

Jag ska själv klart kolla tipsen jag fått har ovan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in