2010-01-27, 19:13
Bannlyst
Som titel lyder, går det, hur gör man?
Citera
2010-01-27, 19:26
Medlem
systems avatar
Det är en fråga som mer berör aktuell skrivare än programmet du skriver ut från.

Har din skrivare stöd för detta så bör du hitta dessa alternativ någonstans i rutan som dyker upp efter du valt ”Skriv ut”. Funktionen kallas ibland double sided printing och ibland duplex.
Citera
2010-01-27, 19:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av system
Det är en fråga som mer berör aktuell skrivare än programmet du skriver ut från.

Har din skrivare stöd för detta så bör du hitta dessa alternativ någonstans i rutan som dyker upp efter du valt ”Skriv ut”. Funktionen kallas ibland double sided printing och ibland duplex.

När du menar rutan som dyker upp efter skriv ut så brukar det inte komma upp en ruta där det finns några andra alternativ, utskrivningen startar typ bara
Citera
2010-01-27, 19:32
Medlem
systems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johangustav
När du menar rutan som dyker upp efter skriv ut så brukar det inte komma upp en ruta där det finns några andra alternativ, utskrivningen startar typ bara
Arkiv > Skriv ut > fönster med knappar och inställningar
I det fönstret kan du leta vidare.
Citera
2010-01-27, 19:33
Medlem
Hispers avatar
Citat:

Stödjer inte din skrivare det hela så får du göra det manuellt, börja med skriva ut udda sidor och sedan komma på hur du skall vända på papperet när du lägger tillbaka det i skrivare för att få lite utskrift på den andra sidan.
Citera
2010-01-27, 19:36
Bannlyst
Citat:

Jag kommer till en meny där det finns massor av olika inställningar, däremot verkar ingen vara för fram och baksida, många av dem har också konstiga namn
Citera
2010-01-27, 19:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hisper
Stödjer inte din skrivare det hela så får du göra det manuellt, börja med skriva ut udda sidor och sedan komma på hur du skall vända på papperet när du lägger tillbaka det i skrivare för att få lite utskrift på den andra sidan.

Det ska jag testa i fall jag inte hittar ett automatiskt sätt, tack
Citera
2010-01-28, 15:46
Medlem
Deliras avatar
Citat:
Det ska jag testa i fall jag inte hittar ett automatiskt sätt, tack

Men fortfarande, har din skrivare den funktionen? Har den inte det kan du ju sitta och leta hur länge du vill i dialogrutorna, funktionen kommer ju inte att helt magiskt bara dyka upp.

(Vad är det för skrivare?)
Citera
2010-01-28, 15:58
Medlem
Citat:

Gör som ovan och sen går du in på skrivarinställningar för det är inställningar för skrivaren som styr detta. Skrivaren måste givetvis stödja detta för att det skall fungera.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in