2010-02-02, 18:50
Medlem
AntiAliass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emsiworld
r ni helt sjuka eller? Har ni ingen ngest ska ni inte ta oxascand. Jkla knarkare

Vad fan yrar du om trolljvel. Inte slagit dig att missbruk och ngest gr hand i hand kanske?
2010-02-02, 23:50
Medlem
AliPrazolams avatar
Citat:
r ni helt sjuka eller? Har ni ingen ngest ska ni inte ta oxascand. Jkla knarkare
Gud...muppjvel!
Du e fan helt...borta?
2010-02-03, 01:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Calle-ninja
Nu r det s att jag gick p gatan pvg hem nyss och hittade en frpackning med Oxascand.
Jag har ingen som helst tidigare erfarenhet av bensodiazepiner.
Efter att ha lst lite om det i tidigare trdar s frstr jag att det r vldigt svagt osv.
Dock s r dom flesta hr mer eller mindre vana brukare.

Men s fr en nybrjare mste man vl kunna f ngon sorts effekt p ngra 10 mg:are, eller?

Tycker mycket om oxascand men om det r 10mg'are s bevs nog 5-6st minnst fr att bli riktigt mysig ha de gott
2010-02-03, 01:55
Medlem
Trollishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pillerkrille
Stick frn det hr forumet.

Hhahaha. Dagens.

Skulle jag varit du skulle jag druckit 4-6 starkl sedan svalt ner hela kartan, det vore en lmplig nybrjar dos.
2010-02-03, 19:26
Medlem
tem04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pillerkrille
Stick frn det hr forumet.
Instmmer
2010-02-04, 10:25
Medlem
r det ngon hr som knner sig hjlpta av Oxascand/Sobril, minskad ngest osv? Har detta utskrivet och fr mig gr det absolut inget
Senast redigerad av night-or-day 2010-02-04 kl. 10:45.
2010-02-04, 11:13
Medlem
Om man r riktigt jvla illa drann s skule Sobril lindra sjlvklart, men det r knappast frstahandsvalet mot svr ngest.

Men det r lite som om du fr en 2.8% l i stllet fr en starkl.
2010-02-07, 11:14
Medlem
tem04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nezan
Om man r riktigt jvla illa drann s skule Sobril lindra sjlvklart, men det r knappast frstahandsvalet mot svr ngest.

Men det r lite som om du fr en 2.8% l i stllet fr en starkl.
Dom Finska Sobrilen som r p 50 mg tycker jag inte alls r klena , nog tar jag hellre en sdan n en 1mg xanor tex.
2010-02-07, 11:20
Medlem
tem04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stavel
Tycker mycket om oxascand men om det r 10mg'are s bevs nog 5-6st minnst fr att bli riktigt mysig ha de gott
Jooo jag med gillar dom. Man mr Goooooast p dom men man mste dosa p ganska bra 100-200 mg
r en trevlig dos = 4 st till 8st 25 mgare, tyvrr s gar jag nu apodos s jag fr en st 10 en st 15 ist fr en 25mgare det blir en jvla hg med piller man stoppar i sig varje dag, kan inte fatta att dom inte kan ha 25 mgare i apodos
2010-02-07, 12:44
Medlem
Citat:
Ett utmrkt exempel p den indoktrinerade svensken.
Det lite trista med FB r att alla inte r supersuperduperhala och gr emot makten. AFA-skribenterna och Naziskribenterna har ju gemensamma ml. N dem frst.

N Tar man bara Oxascand mot ngest?. Off label? Vem bestmmer om "att knna sig lite relaxad" ska vara OK fr att ta det off label? Knarkare r ett ord vi ska frstra. Alla ska kalla sig knarkare, direkt de ens tar en tablett och det ska inte vrdeladdas fr fem re.

Det vore skoj att hra Wallenberg sga att han opererat sig och fr knarka lite mot smrtan nu....
Be Dr. om knark. nnu fr knsligt, de vrdeladdar.
Kalla cigaretter fr knark. "nu ska jag ta en till knarkpinne".
2010-02-07, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av night-or-day
r det ngon hr som knner sig hjlpta av Oxascand/Sobril, minskad ngest osv? Har detta utskrivet och fr mig gr det absolut inget
Dos?
2010-02-07, 21:10
Medlem
nobbe82s avatar
Innan tyckte jag att oxascand var en riktigt jvla rutten benso. Ska tillggas att jag under den perioden var djupt insyltad i xanor, temesta och nitrazepam. Nu ett r senare utan benso, s har jag brjat uppskatta effekterna av oxazepam,det pminner starkt om diazepam som lnge var min favoritbenso. S nu vet ni det

Edit: Att det pminner om diazepam r inte s konstigt d diazepam metaboliseras till bla oxazepam i levern.
Senast redigerad av nobbe82 2010-02-07 kl. 21:13.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in