2010-01-26, 03:41
Medlem
Trollishs avatar
Ja rubriken säger det mesta man allafall.

Jag försöker få tag i reproduktioner av Olle Baertling, har sökt på nätet men inte hittat nånting.
Vart får man tag i reproduktioner egentligen? Andra konstnärer är också av intresse, men prio nr 1 är Iru av Olle.

Den hänger juh på moderna museet för stunden men tror inte jag får köpa den av dem plus så har jag knappast pengarna till det heller. Att sno den kan juh inte vara det svåraste en det känns lite overkill.
Citera
2010-01-26, 14:28
Medlem
Overklighet9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollish
Ja rubriken säger det mesta man allafall.

Jag försöker få tag i reproduktioner av Olle Baertling, har sökt på nätet men inte hittat nånting.
Vart får man tag i reproduktioner egentligen? Andra konstnärer är också av intresse, men prio nr 1 är Iru av Olle.

Den hänger juh på moderna museet för stunden men tror inte jag får köpa den av dem plus så har jag knappast pengarna till det heller. Att sno den kan juh inte vara det svåraste en det känns lite overkill.

Har du varit i Moderna Museets shop och kollat om de har den som poster?
Citera
2010-01-26, 15:16
Medlem
Trollishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Overklighet9
Har du varit i Moderna Museets shop och kollat om de har den som poster?

Det har dom säkert men jag vill ha en tavla.
Citera
2010-01-27, 19:57
Medlem
iluss avatar
Citat:

En tavla är bl.a en målning, ett grafiskt tryck ( med konstnärens signatur) eller en reproduktion tex en poster.

.
Citera
2010-03-12, 20:40
Medlem
iluss avatar
Citat:

Om du kollar in på auktionsverket.se så har de just nu en O.B. silkscreen av med utropspris : SEK 4 000-5 000
.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in