• 1
  • 2
2010-01-28, 09:09
Medlem
Kronoparks hunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjackadHamster
Drogakuten är ju käpprätt åt helvette, som det alltid vart. Finns ju som sagt en klistrad tråd: [FAQ om drogtestning]. Varenda sönderpundade jävel verkar missa den, tycker den ligger tämligen tydligt. Tråden innehåller endast 41 sidor! Det säger väl en del, med tanke på att det är runt 600 andra pisseprovstrådar.

Det enda är väl att ha ett stenhårt modererat drogakuten. Kanske avsevärt många fler moderatorer? Sedan även kanske en klistrad tråd för respektive droggrupp inom drogtestning.

tror det mer är nybörjar folk som är jätte rädda för konsekvenserna.. folk med 12 inlägg som inte lärt sig söka och placerar ut dom över hela flashback.
Citera
2010-01-28, 15:43
Medlem
Varulvs avatar
Jag kan väl svara eftersom jag är moderator i det nämnda forumet. Drogakuten blir lätt kaos i.o.m att folk vill veta hur de ska hantera sina pissprov o.s.v och jag är väl medveten om att det är ett stort överflöd av trådar som kanske egentligen ska sammanfogas eller tas bort.

Problemet är dock inte slut där för det kommer fortsätta och bli samma sak igen. Men det är värt ett försök med en superrensing av trådar.
Citera
2010-01-28, 15:46
Medlem
fuskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
Ja en stor pisstråd i den avdelningen skulle sticka ut bland alla skittrådar Nä men 588 trådar om pissprov, det är nästan så att man blir lite orolig för forumets medlemmar

Låter som att en stor pisstråd kan behövas faktist

Med så många trådar borde det kunna bli en egen del/underforum. Är inte det över 20 trådar det måste finnas?

Eller så gör man en klistrat FAQ(som finns) och varnar alla som inte söker.
Citera
2010-01-28, 15:51
Medlem
Varulvs avatar
Nu har jag rensat första sidan på pissprovstrådar, jag kan gå igenom mer senare sen.
Citera
2010-01-29, 11:40
Medlem
TjackadHamsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varulv
Nu har jag rensat första sidan på pissprovstrådar, jag kan gå igenom mer senare sen.

Bra att någon faktiskt orkar lägga ner sig lite i alla fall. Personligen skulle jag ge upp när jag bara klickat fram drogakuten. Ser det som ett omöjligt arbete faktiskt. But keep up the good work, och hoppas ni kommer på en bra lösning åt det här.
Citera
2010-01-29, 15:22
Medlem
Varulvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjackadHamster
Bra att någon faktiskt orkar lägga ner sig lite i alla fall. Personligen skulle jag ge upp när jag bara klickat fram drogakuten. Ser det som ett omöjligt arbete faktiskt. But keep up the good work, och hoppas ni kommer på en bra lösning åt det här.

Det är väl lite så att man tappar hoppet ibland men så en dag får man ett ryck och blir tokförbannad och rensar så mycket man kan på en gång.

Kan också påminna om att det hjälper mycket bättre om ni använder knappen för RP's i drogakuten så går radering och hantering mycket snabbare!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in