Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Det märks ganska tydligt hur drogerna förstår era hjärnor.
Ni är ju för fan inkompetenta hela bunten.
https://www.flashback.org/t357231
Jag där står det hur länge drogerna sitter i, vilka droger som testas och hur man kan göra för att bli ren snabbare. Vad som inte står är mer information vad som händer inne på mottagningen där du ska pissa. Jag själv behöver pissa för att behålla mitt körkort men det finns ingen information om vad man har att vänta när man kommer första gången till mottagningen.
Citat från mig själv:
Citat:
Ursprungligen postat av tjåppe
Jag förstår verkligen inte ett skit av allt som innebär pissprov! Alla verkar ha helt olika förutsättningar. Jag vet inte ifall det beror på att man har brukat olika droger, men jag tycker ändå att det borde bli klarare så man vet vad man har att vänta.
Ställde själv en del frågor till Lars Andersson himself när jag var där på mitt första test. Då svarade han någonting i stil med: "Jag kan ju inte avslöja allt, du får inte veta för mycket". Själv tycker jag att det är jävligt konstigt att man inte ska få veta mer, det är ju typ huuuuuur lätt som helst för dem att hustla hur mycket de vill. Då säger väl folk att antagligen skulle de aldrig göra sånt eftersom de är "hederliga". Men jag kan fan inte lita ett skit på svenska samhället, tycker bara allt är "hemligt" och när något är "hemligt" så är det ju alltid något konstigt i görningen.
Det behövs mer inside information imo.
EDIT: Till exempel vart man kan gå om man ska pissa, vilka mottagningar som är billigast. Om de testar med sticka eller skickar på analys osv...