• 1
  • 2
2010-01-25, 22:16
Medlem
fractal inhalers avatar
Gjorde en sökning på Pissprov i drogakuten och finner 588 trådar, i dessa finns väldigt ofta
kommentaren: "-Jag sökte men hitta inget..." En fråga: Är dess trådstartare alla klappmongon
och analfabeter eller, bara allmänt dumma i huvudet?
Det finns dessutom svar i andra trådar för minst 80% av pissprovs frågorna.
Styr upp en "-Den enda kollosala tråden om urin/pissprov" klistrad i drogakuten.

My 50 yen
Citera
2010-01-25, 22:20
Medlem
tjåppes avatar
Jag gjorde själv en tråd om pissprov för något halvår sedan. Tyckte själv att alla andra trådar var ganska otydliga men jag minns också att efter jag startat min egen tråd så var allting fortfarande ganska luddigt.

Har länge undrat varför det inte finns en FAQ om detta. Kanske är dags att starta? Någon som känner sig manad?
Citera
2010-01-25, 22:23
Medlem
SilentVictorys avatar
Det märks ganska tydligt hur drogerna förstår era hjärnor.

Ni är ju för fan inkompetenta hela bunten.

https://www.flashback.org/t357231
Citera
2010-01-25, 22:31
Medlem
fractal inhalers avatar
Men ingen läser ju den tråden tydligen, kanske moddarna ska droppa alla pissprovs trådar och hänvisa till
den existerande klistrade FAQ,n?
Citera
2010-01-25, 22:35
Medlem
tjåppes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Det märks ganska tydligt hur drogerna förstår era hjärnor.

Ni är ju för fan inkompetenta hela bunten.

https://www.flashback.org/t357231
Jag där står det hur länge drogerna sitter i, vilka droger som testas och hur man kan göra för att bli ren snabbare. Vad som inte står är mer information vad som händer inne på mottagningen där du ska pissa. Jag själv behöver pissa för att behålla mitt körkort men det finns ingen information om vad man har att vänta när man kommer första gången till mottagningen.

Citat från mig själv:
Citat:
Ursprungligen postat av tjåppe
Jag förstår verkligen inte ett skit av allt som innebär pissprov! Alla verkar ha helt olika förutsättningar. Jag vet inte ifall det beror på att man har brukat olika droger, men jag tycker ändå att det borde bli klarare så man vet vad man har att vänta.

Ställde själv en del frågor till Lars Andersson himself när jag var där på mitt första test. Då svarade han någonting i stil med: "Jag kan ju inte avslöja allt, du får inte veta för mycket". Själv tycker jag att det är jävligt konstigt att man inte ska få veta mer, det är ju typ huuuuuur lätt som helst för dem att hustla hur mycket de vill. Då säger väl folk att antagligen skulle de aldrig göra sånt eftersom de är "hederliga". Men jag kan fan inte lita ett skit på svenska samhället, tycker bara allt är "hemligt" och när något är "hemligt" så är det ju alltid något konstigt i görningen.

Det behövs mer inside information imo.

EDIT: Till exempel vart man kan gå om man ska pissa, vilka mottagningar som är billigast. Om de testar med sticka eller skickar på analys osv...
Senast redigerad av tjåppe 2010-01-25 kl. 22:42.
Citera
2010-01-26, 20:09
Medlem
Xmirs avatar
"site:flashback.info" i Google och ni kan använda dess sökmotor istället för Flashbacks, har personligen aldrig uppskattat forum-sökfunktioner.
Citera
2010-01-26, 23:00
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Ja en stor pisstråd i den avdelningen skulle sticka ut bland alla skittrådar Nä men 588 trådar om pissprov, det är nästan så att man blir lite orolig för forumets medlemmar

Låter som att en stor pisstråd kan behövas faktist
Citera
2010-01-26, 23:09
Medlem
Sandozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Det märks ganska tydligt hur drogerna förstår era hjärnor.Ni är ju för fan inkompetenta hela bunten.[/b]

Jo tack.

Citat:
Ursprungligen postat av tjåppe
Jag där står det hur länge drogerna sitter i, vilka droger som testas och hur man kan göra för att bli ren snabbare. Vad som inte står är mer information vad som händer inne på mottagningen där du ska pissa. Jag själv behöver pissa för att behålla mitt körkort men det finns ingen information om vad man har att vänta när man kommer första gången till mottagningen.

Jo, en uppdatering vore önskvärd. Exempelvis vore det nyttigt med utförlig information kring frågor som; Neka först kissprov och sedan blodprov, vad händer då?
Senast redigerad av Sandoz 2010-01-26 kl. 23:16.
Citera
2010-01-27, 17:43
Bannlyst
håller helt med om detta

mängden urinprovstrådar håller på att förstöra hela denna del

att skapa ett antal nya klistrade trådar uppdelat på typ av drog och en stenhård moderering skulle nog kunna förbättra detta underforum avsevärt
Citera
2010-01-27, 18:29
Moderator
oilslicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fractal inhaler
Gjorde en sökning på Pissprov i drogakuten och finner 588 trådar, i dessa finns väldigt ofta
kommentaren: "-Jag sökte men hitta inget..." En fråga: Är dess trådstartare alla klappmongon

Styr upp en "-Den enda kollosala tråden om urin/pissprov" klistrad i drogakuten.

My 50 yen

Det är bara nedrökta och söndersnortade individer, var inte för hård emot dom.

OnT:
Har själv stört mig på det, kanske dags att starta en stor tråd om pissprov.
Ibland verkar berörd moderator fullständigt skita i sin forumdel.
Citera
2010-01-28, 08:10
Medlem
TjackadHamsters avatar
Drogakuten är ju käpprätt åt helvette, som det alltid vart. Finns ju som sagt en klistrad tråd: [FAQ om drogtestning]. Varenda sönderpundade jävel verkar missa den, tycker den ligger tämligen tydligt. Tråden innehåller endast 41 sidor! Det säger väl en del, med tanke på att det är runt 600 andra pisseprovstrådar.

Det enda är väl att ha ett stenhårt modererat drogakuten. Kanske avsevärt många fler moderatorer? Sedan även kanske en klistrad tråd för respektive droggrupp inom drogtestning.
Citera
2010-01-28, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fractal inhaler

My 50 yen

Men du... det är typ allmän kunskap att knarkare inte kan söka eller läsa... samt dom är ofta riktigt paranoida oxo...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in