2010-06-13, 19:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pete Bondurant
Hans hus i Berlin lär vara på typ 1000 kvadrat. tror att han är från Jönköping från början.

Han är född i Motala. Hans far bor emellertid numera i Bottnaryd utanför Jönköping. Jag har varit arbetskamrat med honom (pappan); han gick i pension för några år sedan men dyker fortfarande upp hos oss emellanåt, och tro mig att det är en minst sagt originell herre! Han åker omkring med sin väska full av sedeltavlor och köper på sig allt möjligt skräp...

Citat:
Ursprungligen postat av Snöblind
Hur kommer det sig att han är svensk och inte tysk, medan andra invandrare aldrig kommer kunna bli svenskar?

Han är ju svensk! Mamman är tyska.
Citera
2010-06-14, 07:11
Medlem
Ari.Golds avatar
Varför flyttade han till Tyskland?
Citera
2010-06-14, 08:47
Medlem
Hardstekts avatar
Verkar vara en synnerligen suspekt lirare.

Vad var det förresten för filosof han hade influerats av?
Citera
2010-06-14, 09:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ari.Gold
Varför flyttade han till Tyskland?

Tja, han berättade själv i radiodokumentären "En patriot i frack" (vet inte om det var den det länkades till tidigare) att han helt enkelt haft en dröm ända sedan barnsben att bosätta sig i mammans hemland Tyskland. Hon indoktrinerade honom med det tyska.
Citera
2010-06-14, 10:30
Medlem
Ari.Golds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oilkink
Tja, han berättade själv i radiodokumentären "En patriot i frack" (vet inte om det var den det länkades till tidigare) att han helt enkelt haft en dröm ända sedan barnsben att bosätta sig i mammans hemland Tyskland. Hon indoktrinerade honom med det tyska.

Hmm, makes sense.
men med så mycket pengar så kunde han ju avvara lite till landet där han växte upp i...
Citera
2010-06-14, 16:08
Medlem
warpmans avatar
Bra gjort!!
Pengarna kommer att behövas för att hålla sharialagarna borta från Europa.
Citera
2010-06-14, 17:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Turbo-Janne
Enligt EuropeNews har en "svensk" affärsman vid namn Patrik Brinkmann (låter inte så hundraprocentigt svenskt, men i alla fall) donerat 5 miljoner Euro (just nu drygt 51 miljoner kronor) till Pro NRW, ett anti-islamiskt parti i Köln. Nu kan jag tycka att pengarna hade kommit till bättre nytta i SDs valkassa, men är det någon här på FB som har en aning om vem denne Patrik Brinkmann är och hur han fått ihop den sortens pengar, så är vi idel öra. Seså, berätta nu för pappa!

Mer på:
http://europenews.dk/en/node/29371
http://www.thelocal.se/24564/20100125/

Riktigt bra gjort, men jag håller med dig att det skulle gjort mera nytt i Sverige. Dock inte i SD som är ett dömt parti (dock inte sagt jag inte kommer rösta på dem). Vi skulle behöva ett nytt SERIÖST parti i Sverige med VISSA av budskapen från SD i fronten.
Citera
2012-06-21, 15:24
Medlem
Sharialagarna skulle kunna behövas för att hålla USA-lagarna borta^^

Hur som, han verkar dum i huvudet.

Han är väl inte mer svensk än en musse som gifter sig med en svensk medborgare och som föder en ny musse.

Förstår inte hur man kan vara ultranationalit och samtidigt flytta till ett annat land. Vad är då poängen med att vara nationalist, om man nu tycker bättre om en annan nation?? Ser hellre att Sverige blir invaderat av mongoler än att vi influeras av honom, fy fan.
Citera
2012-06-21, 15:54
Medlem
White.Sauces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dandified
Härligt initiativ, och från en svensk dessutom!

Jan Patrik Vilhelm Brinkmann von Druffel-Egloffstein. Svensk?
Citera
2012-06-21, 17:06
Medlem
Coconocos avatar
en jude som ger pengar till andra judar och dessutom är skattesmitare. och ni tror att han bryr sig om de etniska tyskar/svenskarnas välmående?

http://www.nationell.nu/2011/06/01/n...diskt-korstag/
Senast redigerad av Coconoco 2012-06-21 kl. 17:13.
Citera
2012-06-21, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coconoco
en jude som ger pengar till andra judar och dessutom är skattesmitare. och ni tror att han bryr sig om de etniska tyskar/svenskarnas välmående?

http://www.nationell.nu/2011/06/01/n...diskt-korstag/

Judar dit och judar hit..

Så länge inte islamisterna får fäste i Europa är jag glad, judarna har redan erövrat i stort sett..
Citera
2012-06-21, 21:07
Medlem
Schizofrenens avatar
Om jag inte missminner mig helt så är han tydligen ägare för ett mindre gruvföretag, där bl.a. Sven Otto Littorin ska få en styrelseplats. Stod i dagens SvD.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in