• 1
  • 2
2010-01-25, 19:37
Medlem
Hej. I Linköping finns det en godisbutik som två östeuropeiska tvillingar driver. Jag brukar gå dit ibland för att köpa godis. Inte världens bästa ställe men helt ok.

Hursomhelst. Jag har hört från några personer, som jag vet brukar köpa sex, thaimassage osv, att detta är en täckmantel för en eskortservice. Dock ville inte personerna i fråga berätta om det är tvillingarna som utför tjänsterna eller om det är andra kvinnor. Jag ser ingen anledning till varför dessa
personer skulle ljuga för mig out of the blue, då jag själv inte har något som helst behov av
att nyttja dessa tjänster, och det vet dom också om. Dom sa även att det snart ska bli "nya ägare" och nya ansikten utåt. Vilket ju gör att man kan anta att det inte är tvillingarna som utför tjänsterna.

Någon som har hört talas om detta tidigare eller varit där? Om detta stämmer så kan jag tänka mig
att det är ett större kriminellt nätverk som ligger bakom.

Vad tror ni? Sant/falskt?

/heydude
Citera
2010-01-25, 19:39
Medlem
_Samuelsson_s avatar
Lite mer exakt var i Linköping menar du? Ifall man varit där
Citera
2010-01-25, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _Samuelsson_
Lite mer exakt var i Linköping menar du? Ifall man varit där

http://maps.google.se/maps?f=q&sourc...,0.009602&z=17

Det är stället som ligger bakom musikbörsen

/heydude
Senast redigerad av heydude 2010-01-25 kl. 20:11.
Citera
2010-01-25, 19:46
Medlem
torstenhingstens avatar
Dumt att diskutera det öppet ifall de skulle utföra lite happyending
Citera
2010-01-25, 19:47
Medlem
_Samuelsson_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heydude
http://maps.google.se/maps?f=q&sourc...,0.009602&z=17

Det är stället som ligger bakom musikbörsen

Jasså, det jag misstänkte! Brukar käka lunch på BBQ. Har aldrig själv hört om dessa ryckten, men ska höra runt bland polare om de hört något
Senast redigerad av _Samuelsson_ 2010-01-25 kl. 19:58.
Citera
2010-01-25, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torstenhingsten
Dumt att diskutera det öppet ifall de skulle utföra lite happyending

Det kommer väl bara resultera i att dom får fler kunder

/heydude
Senast redigerad av heydude 2010-01-25 kl. 20:11.
Citera
2010-01-25, 20:46
Medlem
StureSventons avatar
Det troligaste är väl att de tog TS i örat för att snatta godis och nu vill TS hämnas genom att sprida ut fåniga rykten.
Citera
2010-01-25, 21:01
Medlem
torstenhingstens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heydude
Det kommer väl bara resultera i att dom får fler kunder

/heydude

Ja eller godissugna poliser
Citera
2010-01-27, 10:04
Medlem
Vippzors avatar
Oftast när det har något med prostitution att göra så är det mycket troligt att det inte bara handlar om prostitution. Förmodligen något sidan av för att tjäna lite extra pengar, vapen/droger osv är nog inblandat.

Bor nämligen själv i Linköping då man har varit i denna butik ett x antal gånger. Men inga misstankar om något sådant. Frågan är om man ska gå in och leka lite halvdum bara för att få ut något roligt ur ägaren.

Eller gå in med några polare och snacka om prostitution eller liknande! För att se hur ägaren reagerar!
Citera
2010-01-27, 18:22
Medlem
melackos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vippzor
Oftast när det har något med prostitution att göra så är det mycket troligt att det inte bara handlar om prostitution. Förmodligen något sidan av för att tjäna lite extra pengar, vapen/droger osv är nog inblandat.

Bor nämligen själv i Linköping då man har varit i denna butik ett x antal gånger. Men inga misstankar om något sådant. Frågan är om man ska gå in och leka lite halvdum bara för att få ut något roligt ur ägaren.

Eller gå in med några polare och snacka om prostitution eller liknande! För att se hur ägaren reagerar!

Jag ska fråga runt bland bekantskapsträffen, höra med så många som möjligt. Om det stämmer borde det ju dyka upp någon förr eller senare som kan bekräfta.
Citera
2010-01-27, 22:19
Medlem
Vippzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av melacko
Jag ska fråga runt bland bekantskapsträffen, höra med så många som möjligt. Om det stämmer borde det ju dyka upp någon förr eller senare som kan bekräfta.

Det skulle vara väldigt intressant!
Citera
2010-01-28, 04:33
Medlem
Polisen har väl redan span på stället när ni informerar dem här inne med bra detaljer och bilder på stället...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in