Citat:
Ursprungligen postat av linjalen
Ja är du kille kan du ju glömma det här med dejtingsidor, allra mest de som är gratis.
Om du ändå ska försöka kan du ju skapa en killprofil och en tjejprofil parallellt och sedan checka om det är killen eller tjejen som får mest mail och besökare. Sanna mina ord när jag påstår att det är tjejen som får 50 mail om dagen och killen har tur om han får ett i månaden från sidans fulaste person.
Hahaha!
Jag räknade lite på det här...reggade mig gratis på en av de stora sidorna där man ska betala om man vill kunna använda funktionerna...kom fram till att när jag lagt alla kvinnor jag såg som attraktiva, och som hade krav som jag i alla fall uppfyllde någorlunda även om jag skulle behöva någon lögn eller 2, sedan kollade vilka som hade varit aktiva inom den senaste månaden o räknade att man lär bo på ett sånt avstånd att det tar max en timme att åka till varandra med lokaltrafik så vart det typ 4 tjejer kvar, sedan ska man betala några hundra spänn för o kunna ta kontakt, och för att de skall kunna svara mig måste de också vara betalande medlemmar, vilket drar ner chansen ganska drastiskt, och dejting ska enligt många vara ett "game of numbers" om vi låtsas att alla 4 är betalmedlemmar skulle jag fortfarande inte ha oddsen på min sida med andra ord...och det är den i typ särklass mest välbesökta matchingsidan jag talar om och geografiskt handlade det om malmö-lund regionen med omnejd vilket borde vara ett av sveriges top 4~ populerade områden.
Med andra ord bor man inte i typ New york kan dessa sidor slänga sig i väggen för oss killar runt 20...