2010-01-25, 14:43
Medlem
adorkables avatar
Denna kanske borde ligga i ett annat forum men ja, nån trevlig moderator får väl rätta mig!

Nu är det så att jag har prövat lite dejtingsidor för skojs skull, men nästan alla kostar! Så finns det några bra dejtingsidor som även är gratis?

Fire away!
2010-01-25, 14:45
Medlem
Solbeas avatar
Happypancake är gratis!
2010-01-25, 14:46
Medlem
adorkables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solbea
Happypancake är gratis!

Mjo men mitt ex är reggad där och jag har inte direkt lust att springa på henne. If you catch my flow..
2010-01-25, 14:51
Medlem
Johnsads avatar
min morbror har haft en sida i ett par år nu love2u eller love2you heter den.. bara google det.. den skaa vara gratis...
2010-01-25, 15:47
Medlem
Ja är du kille kan du ju glömma det här med dejtingsidor, allra mest de som är gratis.

Om du ändå ska försöka kan du ju skapa en killprofil och en tjejprofil parallellt och sedan checka om det är killen eller tjejen som får mest mail och besökare. Sanna mina ord när jag påstår att det är tjejen som får 50 mail om dagen och killen har tur om han får ett i månaden från sidans fulaste person.
2010-01-25, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av linjalen
Ja är du kille kan du ju glömma det här med dejtingsidor, allra mest de som är gratis.

Om du ändå ska försöka kan du ju skapa en killprofil och en tjejprofil parallellt och sedan checka om det är killen eller tjejen som får mest mail och besökare. Sanna mina ord när jag påstår att det är tjejen som får 50 mail om dagen och killen har tur om han får ett i månaden från sidans fulaste person.

Hahaha!

Jag räknade lite på det här...reggade mig gratis på en av de stora sidorna där man ska betala om man vill kunna använda funktionerna...kom fram till att när jag lagt alla kvinnor jag såg som attraktiva, och som hade krav som jag i alla fall uppfyllde någorlunda även om jag skulle behöva någon lögn eller 2, sedan kollade vilka som hade varit aktiva inom den senaste månaden o räknade att man lär bo på ett sånt avstånd att det tar max en timme att åka till varandra med lokaltrafik så vart det typ 4 tjejer kvar, sedan ska man betala några hundra spänn för o kunna ta kontakt, och för att de skall kunna svara mig måste de också vara betalande medlemmar, vilket drar ner chansen ganska drastiskt, och dejting ska enligt många vara ett "game of numbers" om vi låtsas att alla 4 är betalmedlemmar skulle jag fortfarande inte ha oddsen på min sida med andra ord...och det är den i typ särklass mest välbesökta matchingsidan jag talar om och geografiskt handlade det om malmö-lund regionen med omnejd vilket borde vara ett av sveriges top 4~ populerade områden.
Med andra ord bor man inte i typ New york kan dessa sidor slänga sig i väggen för oss killar runt 20...
2010-01-25, 16:15
Medlem
adorkables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lonewolfno1
Hahaha!

Jag räknade lite på det här...reggade mig gratis på en av de stora sidorna där man ska betala om man vill kunna använda funktionerna...kom fram till att när jag lagt alla kvinnor jag såg som attraktiva, och som hade krav som jag i alla fall uppfyllde någorlunda även om jag skulle behöva någon lögn eller 2, sedan kollade vilka som hade varit aktiva inom den senaste månaden o räknade att man lär bo på ett sånt avstånd att det tar max en timme att åka till varandra med lokaltrafik så vart det typ 4 tjejer kvar, sedan ska man betala några hundra spänn för o kunna ta kontakt, och för att de skall kunna svara mig måste de också vara betalande medlemmar, vilket drar ner chansen ganska drastiskt, och dejting ska enligt många vara ett "game of numbers" om vi låtsas att alla 4 är betalmedlemmar skulle jag fortfarande inte ha oddsen på min sida med andra ord...och det är den i typ särklass mest välbesökta matchingsidan jag talar om och geografiskt handlade det om malmö-lund regionen med omnejd vilket borde vara ett av sveriges top 4~ populerade områden.
Med andra ord bor man inte i typ New york kan dessa sidor slänga sig i väggen för oss killar runt 20...

Hahah crap! Lustiga är att jag bor också i skåne. Jag reggade mig på motesplatsen.se och kollade runder ett tag på kvinnor mellan 19-23, det var inte många i den regionen kan jag säga. Och dom jag klickade in mig på hade heller inget som tilltalade mig, så därför känns det lite opepp att betala för något som inte har särskilt bra odds. Men just en hemsida som är gratis och populär hade varit kanon!
2010-01-25, 16:25
Medlem
Alla tjejer som ser bättre ut än medel på sådana sidor är antingen där för att bättra på sitt självförtroende genom att de överöses av komplimanger gällande deras utseende av massa killar, eller så är det bluff-profiler gjorda av killar som gillar att lura desperata killar.

Tjejer som ser bra ut "behöver" inte leta sig ut på nätet för att träffa killar. Så skapa dig inga förhoppningar om att du kommer få ut något av att skriva till en snygg tjej.
2010-01-25, 16:34
Medlem
SorcererSimons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av linjalen

Håller med. Killar är lata och störst konkurrens om tjejer är det därför på de mest lättillgängliga ställena. Att tro att "fördelningen" är jämn bara för att antalet medlemmar av resp. kön är lika är inte korrekt.
2010-01-26, 00:25
Medlem
Lafes avatar
Klart internetdejting funkar om du är kille, det gäller bara att sticka ut lite från de andra (på ett positivt sätt) vilket trots allt inte är så himla svårt. Konkurrensen består ju inte av några guldkorn precis.

Undrade också för ett tag sen om det fanns bra, gratis dejtingsidor men kom ganska snabbt fram till svaret: Nej. Det är ju dock inte så himla dyrt, så kanske är värt att betala en liten summa trots allt?
Tror dock att Spray var gratis för några år sen, men vet inte om det fortfarande är det.
2012-01-09, 14:13
Medlem
moderndejting.se.nf är gratis. Bra är väl lite att ta i..
2012-03-26, 14:28
Medlem
www.elycka.se är 100% gratis och seriös, matchning och massor av spännande funktioner, jag hittade min kille efter 2 månader (matchning 94%).

Rekommenderas
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in