2012-05-08, 01:41
Medlem
knullchatt.se ska vara gratis
2012-05-25, 16:33
Medlem
funerals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av linjalen
Ja är du kille kan du ju glömma det här med dejtingsidor, allra mest de som är gratis.

Om du ändå ska försöka kan du ju skapa en killprofil och en tjejprofil parallellt och sedan checka om det är killen eller tjejen som får mest mail och besökare. Sanna mina ord när jag påstår att det är tjejen som får 50 mail om dagen och killen har tur om han får ett i månaden från sidans fulaste person.
Det där stämmer inte på mig men det beror säkerligen på att jag ser jävligt bra ut och du är förbannat jävla ful
2012-05-30, 19:11
Medlem
Har också testat gratis innan men stör mig på all jävla reklam. En tjejkopis till mig är också med på en gratissida. Problemet är bara som hon ser det är att halva tiden går åt till att rensa inkorgen.. Gratis i all ära men det öppnar upp för alla oseriösa grabbar och kåtgubbar som kör copy-paste meddelande till alla brudar på sidan.

Råkade dock trilla förbi en ny sida som ploppat upp. Qlic.se kör konceptet att man låser upp precis bara de man vill prata med. Förbannat bra koncept.... hoppas bara dom får in mer folk.
2012-07-17, 23:19
Medlem
Klappasäftens avatar
Finns det någon dejtingsida som heter Badaboo eller liknande? Polaren snackar om den en massa och alla brudar han träffat via den.
2012-07-17, 23:26
Medlem
knullklassons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klappasäften
Finns det någon dejtingsida som heter Badaboo eller liknande? Polaren snackar om den en massa och alla brudar han träffat via den.
Badoo. Vet dock inte riktigt vad det är, tror det är nåt mer än bara dejting, typ som Facebook eller nåt sånt skit.
2012-07-31, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tunepunk
Har också testat gratis innan men stör mig på all jävla reklam. En tjejkopis till mig är också med på en gratissida. Problemet är bara som hon ser det är att halva tiden går åt till att rensa inkorgen.. Gratis i all ära men det öppnar upp för alla oseriösa grabbar och kåtgubbar som kör copy-paste meddelande till alla brudar på sidan.

Råkade dock trilla förbi en ny sida som ploppat upp. Qlic.se kör konceptet att man låser upp precis bara de man vill prata med. Förbannat bra koncept.... hoppas bara dom får in mer folk.

Grejen med gratissidor är just detta omfattande problem med att det bara är massa oseriös aktivitet och "kåta gubbar" som förstör hela konceptet med gratisdejting.

Betaldejting är ju numera standard om man vill sticka ut från mängden och utveckla dejtingstrategier, money talks och sex säljer, så är det bara. Xyria.se är ett exempel på en sådan tjänst, man har en gratisperiod och sen kan man välja att köpa till sig "status" och häva fram sig själv och sålla bort oseriösa medlemmar. Det behövs väl ingen förklaring till varför tjejer hellre interagerar med aktiva och verifierade betalmedlemmar.
2012-08-01, 00:44
Medlem
twoeggss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adorkable
Mjo men mitt ex är reggad där och jag har inte direkt lust att springa på henne. If you catch my flow..

Om du vet vad hon har för alias så kan du blockera henne. Då kommer hon inte kunna se dig, det är som om ni inte existerar för varandra. Du kan blockera henne innan du fixat bild osv, t.ex.
2012-08-01, 08:09
Medlem
Lukos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adorkable
Mjo men mitt ex är reggad där och jag har inte direkt lust att springa på henne. If you catch my flow..

Jag kan hjälpa dig hitta henne och ge dig hennes namn så du direkt kan blocka henne så du inte finns på sidan i huvudtaget för henne. SKicka PM så hjälper jag dig.
2013-02-27, 10:27
Medlem
Fina Gubbens avatar
https://www.flashback.org/t1691214

Tråd låst.

/Mod
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto