2010-01-24, 18:07
Medlem
Nitroblazes avatar
Är i behov av en macbook pro till då jag använder det till musikproduktion+dj.

Jag vet att lura försäkringsbolag är olagligt. Inga moraler tack.

Grejen är att jag vet jag får samma modell, altså Macbook pro tillbaks på stöldförsäkring. Jag har en tidigt 2008 tals mac. hur kan försäkringsbolaget ta reda på om min mac är stulen eller inte om jag säger det till dom, är det lätt att åka fast för sånt?

Annars blir det att sabba macen, säga att man har tappat den i golvet eller något så jag får en ny i stället då.

Jag har studentförsäkring som ska däcka stöld(0 i självrisk) och vanlig drulleförsäkring.
2010-01-24, 22:11
Medlem
keso_411s avatar
eh ja tror du iaf måste ha ett inbrott eller liknande med en polisutredning bara så du vet kan de bli jävligt dyrt om du blir upptäckt
2010-01-24, 23:22
Medlem
Nitroblazes avatar
Okok. Skippa stöld alternativet. Det var egentligen en dum idé över huve taget. Men nån som har tips på att få tillbaks på försäkring(drulle) på bästa sätt? Säg att jag har otur och tappar mycket vätska inn på moderkortet? hehe
2010-01-24, 23:40
Medlem
Hispers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nitroblaze
Okok. Skippa stöld alternativet. Det var egentligen en dum idé över huve taget. Men nån som har tips på att få tillbaks på försäkring(drulle) på bästa sätt? Säg att jag har otur och tappar mycket vätska inn på moderkortet? hehe

Detta har varit uppe tidigare, fortsätt diskussionen här: https://www.flashback.org/t638507

/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in