2010-01-24, 16:16
Medlem
SOCKERBAGAR1s avatar
Ska slänga in några nya bilder ifrån kameran, men när jag kopplar in den i datorn hittar den inget, samma sak med iPoden, mobilen osv. .

Spanade lite på egen hand och men hjälp av en kompis och fann allt "normalt" enligt google.

Kollar jag in på "Enheter & Skrivare" hittar jag min kamera under "Ospecificerat" och tja, kan inte göra så mycket mer än att stirra på den, kan inte uppdatera den eller liknande och kan heller inte komma åt några bilder eller nått.
Citera
2010-01-24, 16:22
Medlem
soulfly82s avatar
Testa och högerklicka på "den här datorn" välj sen "Hantera" sen "diskhantering" där ska din Ipod ligga eller va du nu stoppar in, sen får du sätta en enhetsbeteckning och ta öppna Funkar för mig.
Citera
2010-01-24, 16:26
Medlem
SOCKERBAGAR1s avatar
Mjo, testade det innan, men kom inte till vidare till något, testade att få en volym på den men den sa ifrån och sade att jag var tvungen att uppdatera vyn eller nått först?
Citera
2010-01-24, 20:32
Medlem
soulfly82s avatar
Hmm låter jätte skumt, jag säger som ONOFF supporten svarar på allt FORMATERA datorn ända lösningen.
Citera
2010-01-24, 22:01
Medlem
SOCKERBAGAR1s avatar
Låter ju som en överdrift då jag packade upp datorn för ca en månad sedan -.-

Testade köra in ett vanligt USB med några bilder på, inga problem, hittade den direkt och fördes under "My Computer" mappen.
Citera
2010-01-25, 11:47
Medlem
cannaBes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SOCKERBAGAR1
Låter ju som en överdrift då jag packade upp datorn för ca en månad sedan -.-
Om Windows var förinstallerat så är det ingen överdrift..

Hittar itunes din ipod eller är det samma sak där?
Citera
2010-01-25, 23:07
Medlem
SOCKERBAGAR1s avatar
Jaså, varför det? Kan inte mycket om datorer tyvärr

Det är samma sak i iTunes ja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem