2010-01-24, 16:16
Medlem
SOCKERBAGAR1s avatar
Ska slnga in ngra nya bilder ifrn kameran, men nr jag kopplar in den i datorn hittar den inget, samma sak med iPoden, mobilen osv. .

Spanade lite p egen hand och men hjlp av en kompis och fann allt "normalt" enligt google.

Kollar jag in p "Enheter & Skrivare" hittar jag min kamera under "Ospecificerat" och tja, kan inte gra s mycket mer n att stirra p den, kan inte uppdatera den eller liknande och kan heller inte komma t ngra bilder eller ntt.
Citera
2010-01-24, 16:22
Medlem
soulfly82s avatar
Testa och hgerklicka p "den hr datorn" vlj sen "Hantera" sen "diskhantering" dr ska din Ipod ligga eller va du nu stoppar in, sen fr du stta en enhetsbeteckning och ta ppna Funkar fr mig.
Citera
2010-01-24, 16:26
Medlem
SOCKERBAGAR1s avatar
Mjo, testade det innan, men kom inte till vidare till ngot, testade att f en volym p den men den sa ifrn och sade att jag var tvungen att uppdatera vyn eller ntt frst?
Citera
2010-01-24, 20:32
Medlem
soulfly82s avatar
Hmm lter jtte skumt, jag sger som ONOFF supporten svarar p allt FORMATERA datorn nda lsningen.
Citera
2010-01-24, 22:01
Medlem
SOCKERBAGAR1s avatar
Lter ju som en verdrift d jag packade upp datorn fr ca en mnad sedan -.-

Testade kra in ett vanligt USB med ngra bilder p, inga problem, hittade den direkt och frdes under "My Computer" mappen.
Citera
2010-01-25, 11:47
Medlem
cannaBes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SOCKERBAGAR1
Lter ju som en verdrift d jag packade upp datorn fr ca en mnad sedan -.-
Om Windows var frinstallerat s r det ingen verdrift..

Hittar itunes din ipod eller r det samma sak dr?
Citera
2010-01-25, 23:07
Medlem
SOCKERBAGAR1s avatar
Jas, varfr det? Kan inte mycket om datorer tyvrr

Det r samma sak i iTunes ja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem