2010-06-23, 17:15
Medlem
meess avatar
Jag röstar på LSD
Citera
2010-06-25, 00:40
Medlem
Skogswalds avatar
Börja med hasch, så får du lite pejl på den sociala biten.
Resten kommer med viss sannolikhet av sig själv.

Hakuna matata, kamrat!
Citera
2011-10-08, 18:10
Medlem
Fernets avatar
Tycker du skall prova dig fram helt enkelt
Väldigt olika hur det funkar på person till person och innan du är "heltid" varierar det även beroende på situationen. Själv blir jag pigg av skunk men passiv av det vita. Kompisen är helt motsatt.
När du hittat din pryl så kanske du är som gillar förvirring (THC/LSD) eller lugnt småmys (heroin) eller full fart (det vita) osv. En del gillar hardcore jungle techno medan andra vill ha ambient...

Men vad är det du vill?
Dö? Förvirras? Få en hobby? Bli tuff?
Utveckla gärna.

Är det bara undergång du är ute efter så visst: heroin.
Men du fastnar inte så lätt som polisen sa i skolan. Du får ligga i i kanske många veckor med dagligt bruk innan det bruna har dig riktigt på kroken. Men trägen vinner.

Lycka till!
Citera
2011-10-11, 22:23
Medlem
steeekarns avatar
Heroin min vän du blir inte bara missbrukare utan du får ett mål i livet.
Citera
2011-10-12, 12:13
Medlem
Andreashers avatar
Personligen skulle jag inte rekommendera dig att "bli" en tung missbrukare.
Visst, börja röka gräs, det är fine, men vafan bara för att du känner att ditt liv är misslyckat kan du fortfarande ändra på det.
Citera
2011-10-13, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Seaturtle
Ska du kasta bort ditt liv så finns det bra många fler saker du kan göra. Knarka kan du göra oavsett :]

Förslag: Råna nått. Flytta och knulla billigt. Odla cannabis och sälj knark. Luffa runt i världen och se dig omkring. Köp roliga manicker. Runka frenetisk. Gör musik. Ät paj. Sluta trolla.

Detta

Låter som att du inte vet riktigt vad du vill åt genom att knarka, så pröva något av de klockrena förslagen från Mr. Seaturtle!
Citera
2011-10-13, 16:44
Medlem
GanjaFarfars avatar
Personligen skulle jag rekommendera en lätt form av alkoholism blandat med diverse bensodiazepiner..
Benso är fruktansvärt billigt om du ser till hur väck du blir utav dom om du har fått i dig några pilsner också, de får dig även att känna dig "tom" inombords och det verkar vara vad du letar efter..
Citera
2011-10-13, 19:15
Medlem
Berberines avatar
Jag skulle rekommendera en dundertripp på LSD, Svamp, Meskalin eller Ayahuasca. De tre senare är relativt lätta att fixa utan kontakter dessutom..
Dessa kan kanske skaka vett i dig.
MDMA är en annan stark kandidat för att ge tillbaka livsgnistan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in