2010-01-23, 21:03
Medlem
Apocryphas avatar
Jag har kommit på att jag är totalt misslyckad och tänkte bli tung missbrukare med sen debutålder.
Vilka för respektive nackdelar finns det med sagda karriär? Hur ska jag börja och vilken drog ger mest "bang for the buck" om man inte bryr sig om hur gammal man blir?
Bör jag börja lite försiktigt med hasch och gå vidare eller ta raska steg till plattan och försöka lösa en "kabbe"?
Citera
2010-01-23, 21:05
Medlem
adagios avatar
Om du inte bryr dig om din kropp för fem öre så köper du hem en obeprövade RC's.
Citera
2010-01-23, 21:08
Medlem
lugna ner digs avatar
Det är ingen idé att börja röka hasch, det är ganska dyrt och man kan bli bra mycket mer borta om du köper andra saker.
Men vad vill du ha för rus? Vill du vara pigg och röja eller ligga i din säng och softa?
Citera
2010-01-23, 21:19
Medlem
Apocryphas avatar
RCna är väl inte mycket att hurra för? Inte mycket eufori där va?

lugna ner dig>> Vet inte. Mest må bra.
Citera
2010-01-23, 21:23
Medlem
SexMurderArts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apocrypha
Jag har kommit på att jag är totalt misslyckad och tänkte bli tung missbrukare med sen debutålder.
Vilka för respektive nackdelar finns det med sagda karriär? Hur ska jag börja och vilken drog ger mest "bang for the buck" om man inte bryr sig om hur gammal man blir?
Bör jag börja lite försiktigt med hasch och gå vidare eller ta raska steg till plattan och försöka lösa en "kabbe"?
Haha! Du har verkligen lyssnat på dina lärare som talar om dödsknark osv.
Men börja med Heroin, och om du kan få tag på crack så är det en bra krydda till Heroinet. Men tro inte att det gör några underverk, det krävs en viss uthållighet oxå.

Lycka till!
Citera
2010-01-23, 21:32
Medlem
Apocryphas avatar
Vad behövs uthålligheten till?
Funderar på att vänta till sommaren och bli alkis annars, de verkar ha det ganska bra.
Citera
2010-01-23, 21:32
Medlem
Yohomies avatar
Citat:

Om du nu _måste_ ta nån drog>

Jag tycker du först och främst ska fixa lite MDMA för en kväll. Kanske detta får upp din livsgnista och optimism på livet!

ps, jag kan garantera att det kommer vara det bästa du någonsin upplevt.
Citera
2010-01-23, 21:34
Medlem
lugna ner digs avatar
Citat:

Morfin och heroin då, opiater ska ju vara riktigt sköna. Jag har ingen större erfarenhet då jag bara har fått det på sjukan efter en olycka, men jag kan ju lugnt säga att morfin intravenöst är det underbaraste jag varit med om hittills, jag mådde så jävla bra helt enkelt. Bara låg där i ambulansen och flöt på, alldeles varm och skön i kroppen.
Citera
2010-01-23, 21:35
Medlem
lugna ner digs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yohomie
Om du nu _måste_ ta nån drog>

Jag tycker du först och främst ska fixa lite MDMA för en kväll. Kanske detta får upp din livsgnista och optimism på livet!

ps, jag kan garantera att det kommer vara det bästa du någonsin upplevt.

Fast det där är ju lite väl svårt, har inte testat det men fan, hade jag fått tag på det så jääävlar.
Citera
2010-01-23, 21:35
Medlem
aaaaatchoos avatar
Du kan aldrig knarka bort den typen av känslor, tro mig. Även fast du är hög så kommer du fortfarande att må piss, sad but true.

Rekommenderar dig starkt att vänta med drogerna tills den dagen du mår bra igen, lessenknarka slutar bara dåligt
Citera
2010-01-23, 21:37
Medlem
kvistlacks avatar
Citat:
Vilka för respektive nackdelar finns det med sagda karriär?
Fördelarna är förstås att man kan göra en ganska snabb karriär, i princip så kan man ju hoppa över de lätta grejorna och gå på heroin med en gång, samt att man egentligen inte behöver så mycket utbildning eller några särskilda tillstånd för att sätta igång.

Nackdelen är väl, förutom förstoppning och den ständiga smaken av kuk i munnen (ja, du måste ju dra ihop pengarna på något sätt), att det inte riktigt ger lika mycket sociala poäng som t.ex att ta fram botemedel mot cancer eller göra en bilmotor som går på vatten. Men jag tycker du ska göra ditt karriärval med hjärtat och inte bry dig så mycket om vad andra tycker. Vill du bli knarkare så tycker jag att du ska satsa helhjärtat på det. Lycka till!
Citera
2010-01-23, 21:37
Medlem
Derangements avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aaaaatchoo
Du kan aldrig knarka bort den typen av känslor, tro mig. Även fast du är hög så kommer du fortfarande att må piss, sad but true.

Rekommenderar dig starkt att vänta med drogerna tills den dagen du mår bra igen, lessenknarka slutar bara dåligt
Det låter som om du har tagit fel droger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in