• 1
  • 2
2010-01-23, 14:48
Medlem
unknown users avatar
Yes, det klassiska amerikanska bakverket Twinkie, gr det att kpa/bestlla ngon stans i Sverige?
Har alltid velat och prva en men knns ondigt att bestlla dem nda frn Amazon.com och betala 100-lappar i frakt. De mste ju finnas ngon som sljer dem i Sverige ocks tycker man

Cheers
Citera
2010-01-23, 15:26
Medlem
Sett Zombieland eller?
Citera
2010-01-23, 15:29
Medlem
Frkastlig Tants avatar
Thisiswhyyourefat.com har ju mnga twinkie-recept.

Jag tror definitivt att det finns affrer i Sverige som tar in twinkies, allts, som importerar frn USA eller dylikt.

Lycka till med att hitta!
Citera
2010-01-23, 16:55
Medlem
adagios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glxblt
Sett Zombieland eller?
Tnkte faktiskt p det ocks. Snubbe som r besatt av att hitta Twinkies.
Cremefyllda muffins p ICA r nog ett lagomt reko substitut till Twinkies, skulle jag tro.
Citera
2010-01-23, 16:56
Medlem
midnighttrains avatar
grays r vl det enda jag kan tnka mig. men annars s vger inte en twinkie s mycket s allt fr dyrt borde det inte vara att skicka ngon enstaka.
Citera
2010-01-24, 23:21
Medlem
Typoopies avatar
Har missat Twinkies de gnger jag har varit i USA. Men frn vad jag har hrt frn amerikanska vnner r det inte srskilt gott. Flera har till och med sagt att det r nst intill otligt. rligt talat ser det inte s gott ut, men jag fr flja denna trden och se om man kan bestlla hem en
Citera
2010-01-25, 00:04
Medlem
Tigerspokets avatar
Twinkies r fasansfullt ckliga. Den enda gngen man ens kan f i sig en hel r under extrema former av munchies, och ven d knner man hur man riktigt svller.
Citera
2010-01-25, 05:06
Bannlyst
Kolla p det hr klippet:
Can a Twinkie Survive a Nuclear Explosion?
Learn about the 39 shocking ingredients in a Hostess Twinkie!

http://www.veoh.com/search/videos/q/...167961bHbgcBNz

tveksamt om du br ta en Twinkie.
Du fr titta hr:
http://www.grays.se/

verkar dock vara dligt med Hostess Twinkies.
Citera
2010-01-25, 12:15
Medlem
wzbzs avatar
Nr jag var i USA fr ngot r sen s ville jag ocks passa p. Frgade nrmsta kiosk om de hade ngra, men italienaren visste inte ens vad det var fr ngot. Istllet fick jag d hjlp av den feta polisen bakom mig i kn som kunde peka mot nrmsta twinkie-grossist. Twinkien i sig var inte alls god, kladdig och st och bara riktigt B, men kul var det iaf. Blir inte mer New York n s.
Citera
2010-01-25, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wzbz
Nr jag var i USA fr ngot r sen s ville jag ocks passa p. Frgade nrmsta kiosk om de hade ngra, men italienaren visste inte ens vad det var fr ngot. Istllet fick jag d hjlp av den feta polisen bakom mig i kn som kunde peka mot nrmsta twinkie-grossist. Twinkien i sig var inte alls god, kladdig och st och bara riktigt B, men kul var det iaf. Blir inte mer New York n s.
Twinkie har inget med New York att gra.
P Manhattan (iallafall dr turister rr sig) finns f supermarkets, och de sm delisen runt omkring (som troligen gdes av italienaren du talade om) har inte s stort sortimnet. Mjligen att man kan hitta Twinkies p Duane Reade - apotekskedjan som ocks sljer lite mat som fan finns p varenda hrn av Manhattan.

Twinkies tycker jag fr vrigt verkar oerhrt vidrigt; jag skulle kaskadspy direkt om jag smakade. Kladdig vit massa som utgr sig fr att vara grdde omhuldad av en tillsats- och sockerstinn sockerkaka som r fylld med transfetter och annat skit. N fy i helvete. Twinkies r typiskt ngot bara amerikaner kan hitta p.
Senast redigerad av HowlinWolf 2010-01-25 kl. 18:42.
Citera
2010-01-25, 20:01
Medlem
Mr Teatimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wzbz
Blir inte mer New York n s.

Frskte hitta dem sist jag var i New York. Experditerna trodde att jag frskte ragga bgsex och bad mig att g.
Citera
2010-02-01, 13:23
Medlem
wuus avatar
Haha rolig film om twinkien
Majs-dextrin finns i lim, allts finns det lim i twinkies. Cellulosa-gummi finns i raketbrnsle, allts ter man raketbrnsle om man ter twinkies... Fruktos r livsfarligt fr att man blir fet av det, men man kan ta hur mycket frukt man vill.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in