• 1
  • 2
2010-01-27, 07:02
Medlem
gb85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av käpps
Samma sak har hänt mig!
Upptäckte det när jag skulle betala räkningarna ikväll. Gireringskort 500 kr står det. Jag har dock aldrig sålt någonting så i mitt fall kan det inte handla om det. Avvaktar och ser om det kommer något brev hem som förklarar mysteriet.
Visst är det trevligt att få pengar man inte vet om ska dyka upp på kontot
Tror summan du fått in kommer från en felaktig överföring jag gjorde, vore kanon om du går ner t baken och flyttar tillbaka som
Citera
2010-11-10, 12:19
Medlem
Biohazaards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gb85
Jahapp nu börjar det alltså dyka upp pengar man inte vet var dom kommer ifrån. Iofs ett trevligt problem, men likväl ett problem för det stör mig att inte veta var stålarna kommer ifrån.
Upptäckte att jag fått in en rätt konstig summa på kontot i torsdags, 1629 riksdaler. Ojämnt och konstigt och det står bara gireringskort på internetbanken.
Någon som kan förklara vad gireringskort innebär, och vad det är för filurer som brukar sätta in anonyma pengar på intet ont anande folks konton.

Jadu jag sökte efter svar jag oxå nu, jag har fått 6700 på kontot men hajjar inte varför, dom enda jag vet att jag ska få pengar av är Brottsoffermyndigheten men summan stämmer inte!
om du/nån har fått reda på vad det är så dela gärna med er!
Citera
2010-11-10, 12:26
Medlem
Biohazaards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biohazaard
Jadu jag sökte efter svar jag oxå nu, jag har fått 6700 på kontot men hajjar inte varför, dom enda jag vet att jag ska få pengar av är Brottsoffermyndigheten men summan stämmer inte!
om du/nån har fått reda på vad det är så dela gärna med er!

Det var pengar från brottsoffermyndigheten!
Citera
2011-06-11, 12:28
Medlem
Grimies avatar
Hej allihopen! samma sak hände mig häromdagen..

För mig är förklaringen "STUDIEFÖRBUND"

om man är engagerad i studieförbund och kvitterat kvitton hos dem så lämnas ibland pengarna ut som gireringskort!
Citera
2014-10-30, 07:41
Medlem
Funderade lite och för mig måste svaret vara ett friskvårdsbidrag!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in