Jag undrar om någon här vet vart man kan köpa färdig kyckling(någonstans i Stockholm), som man bara behöver värma och sen är redo att ätas. Väldigt praktiskt när man äter mycket kyckling, och inte orkar hålla på och steka..
Han menar väl bara vanlig grillad kyckling som brukar ligga på värme? Jag antar att han menar att han värmer den efter det att han lagt in skiten i kylskåpet ett tag. Eller?
Såna går i alla fall att köpa överallt... (ICA-affärer och dylika, dvs.).
Han menar väl bara vanlig grillad kyckling som brukar ligga på värme? Jag antar att han menar att han värmer den efter det att han lagt in skiten i kylskåpet ett tag. Eller?
Såna går i alla fall att köpa överallt... (ICA-affärer och dylika, dvs.).
Jag tror han försöker finta oss...
Man kan ju för fan inte starta en tråd om var man köper grillad kyckling om man inte sitter på hispan eller är under 12.
Eller?
Finns ofta i vanliga mataffärer. Kolla runt i dom som finns nära dig så borde du hitta nån som har det iaf.
Eller så köper en bunte kycklingfiléer eller annat du gillar, slänger in det i en form i ugnen ett tag. På så sätt kan du få portioner för flera dagar, och arbetsinsatsen är att slänga in det i ugnen en gång och sedan sitta och glo tills det är klart.
Det jag menade var: Kyckling fileer som är stekta(förmodligen på någon fabrik) och senare lagda i en plastpåse och slutligen i frysen. Jag har letat, men inte hittat. Det är väldigt praktiskt då man bara behöver slänga in dom några minuter i micron när man är hungrig. (Jag kanske borde ställt frågan i någon slags tränings forum).
vet att de ska finnas kartonger på typ 5-10kg färdig om det är stekt eller grillad minns ja ej men de ska finnas iaf. såna som säljer till restauranger (grosshandlare, partiaffärer) å dylikt, men det var färdigt som man bara värmer upp lite snabbt dock så var det nog uppskuret i tärningar...
vet att de ska finnas kartonger på typ 5-10kg färdig om det är stekt eller grillad minns ja ej men de ska finnas iaf. såna som säljer till restauranger (grosshandlare, partiaffärer) å dylikt, men det var färdigt som man bara värmer upp lite snabbt dock så var det nog uppskuret i tärningar...
Salladskyckling? Finns ju i frysdisken i mindre förpackningar
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!