2002-09-25, 23:18
Medlem
En ganska bra sida som gör designer gratis är www.design2you.nu
Citera
2002-10-02, 15:24
Medlem
pikzels avatar
Äh, han sög
Han var väldigt noob, och gjorde fula designer.
*klaga*

leetcrew.nu/ghost <- jää(not)
Citera
2002-10-03, 20:02
Medlem
Man blir så jävla trött på sånna fjortisdesigners som gör sidor gratis. De drar ner anseendet på oss seriösa webutvecklare.
Citera
2002-10-03, 20:06
Medlem
bara en massa apfula designer också.. inte ett dugg genomtänkta.. dessutom så funkar det inte så att man bara gör en design.. det måste också överensstämma med företagets grafiska profil.

/switch
Citera
2002-10-07, 16:09
Medlem
Bazzarens avatar
jag kan faktiskt hålla med Switch om det han säger. det e helt rätt.. men att de som gör gratissidor åt folk. man ska inte racka ner så mycket på dem då det är bra lärdom som de kan behöva framåt i tiden. jag började på det sättet. Nu får jag mellan 100 å 350 i timman beroende på vad jag gör. Men jag e inte så mycket för kodning och sådant ännu.. utan e mer grafiker.. men det e ändå som switch säger: det ska stämma in på kundens profil å önskemål.
Citera
2002-10-07, 17:08
Medlem
Liquid_Xs avatar
generellt sätt så krävs det en bra grafiker och inte en bra html (ja vad man nu ska kalla dom) för att det ska bli snyggt

som för mig själv, kan html hur bra som helst men mina sidor blir inte snygga för det
Citera
2002-10-18, 18:45
Medlem
Någon som har tips på hur en riktigt snygg sida ser ut..? (Alla har olika smaker så klart) Skicka gärna länk =][/url]
Citera
2002-10-22, 08:25
Medlem
Bazzarens avatar
www.coolestdesigns.com
www.coolhomepages.com
www.neosintesi.com
www.mediainspiration.com

hittar du inge vackert på nån av dessa sidor så e det nått knas
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera