2002-09-25, 23:18
Medlem
En ganska bra sida som gr designer gratis r www.design2you.nu
Citera
2002-10-02, 15:24
Medlem
pikzels avatar
h, han sg
Han var vldigt noob, och gjorde fula designer.
*klaga*

leetcrew.nu/ghost <- j(not)
Citera
2002-10-03, 20:02
Medlem
Man blir s jvla trtt p snna fjortisdesigners som gr sidor gratis. De drar ner anseendet p oss serisa webutvecklare.
Citera
2002-10-03, 20:06
Medlem
bara en massa apfula designer ocks.. inte ett dugg genomtnkta.. dessutom s funkar det inte s att man bara gr en design.. det mste ocks verensstmma med fretagets grafiska profil.

/switch
Citera
2002-10-07, 16:09
Medlem
Bazzarens avatar
jag kan faktiskt hlla med Switch om det han sger. det e helt rtt.. men att de som gr gratissidor t folk. man ska inte racka ner s mycket p dem d det r bra lrdom som de kan behva framt i tiden. jag brjade p det sttet. Nu fr jag mellan 100 350 i timman beroende p vad jag gr. Men jag e inte s mycket fr kodning och sdant nnu.. utan e mer grafiker.. men det e nd som switch sger: det ska stmma in p kundens profil nskeml.
Citera
2002-10-07, 17:08
Medlem
Liquid_Xs avatar
generellt stt s krvs det en bra grafiker och inte en bra html (ja vad man nu ska kalla dom) fr att det ska bli snyggt

som fr mig sjlv, kan html hur bra som helst men mina sidor blir inte snygga fr det
Citera
2002-10-18, 18:45
Medlem
Ngon som har tips p hur en riktigt snygg sida ser ut..? (Alla har olika smaker s klart) Skicka grna lnk =][/url]
Citera
2002-10-22, 08:25
Medlem
Bazzarens avatar
www.coolestdesigns.com
www.coolhomepages.com
www.neosintesi.com
www.mediainspiration.com

hittar du inge vackert p nn av dessa sidor s e det ntt knas
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera