2010-01-22, 12:04
Bannlyst
Hej, har sedan ett par veckor tillbaka fått problem med att två program - msn messanger och warcraft 3 - kraschar direkt jag startar dem. Jag gör då systemåterställning och det funkar bra, efter en dag eller två återkommer problemet.

Jag har försökt systemåterställa kanske 5 gånger men det blir bara likadant igen efter ett tag ändå. Jag vet verkligen inte vad som gör att det blir så, speciellt knepigt eftersom det bara är de två programmen.

Det konstigaste är att när msn kraschar får jag fram en "Windows Live Communication Platform har stött på ett problem och måste avslutas." där jag kan välja skicka inte eller skicka felrapport. Låter jag skylten bara vara och drar ut den i kanten eller något så kan jag fortsätta använda msn, men klickar jag på skicka inte så stängs det ner.

Hjälp plix plox!
Citera
2010-01-22, 16:55
Medlem
wh0res avatar
har du testat att ominstallera Msn, eventuellt avinstallera det och sen installera det igen om inte Msn's 'repair installation' fungerar som den borde?

Krashar programmen när Du startar dom?
Eller har du dom på autostart när datorn startar?

Jag har haft problem med både Nero och Nokia Ovi Store som har fått problem när jag startat dom. Men det är ju två program som jag inte behöver ha autostart på så det var helt enkelt bara att ta bort...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in