2010-01-22, 12:04
Bannlyst
Hej, har sedan ett par veckor tillbaka ftt problem med att tv program - msn messanger och warcraft 3 - kraschar direkt jag startar dem. Jag gr d systemterstllning och det funkar bra, efter en dag eller tv terkommer problemet.

Jag har frskt systemterstlla kanske 5 gnger men det blir bara likadant igen efter ett tag nd. Jag vet verkligen inte vad som gr att det blir s, speciellt knepigt eftersom det bara r de tv programmen.

Det konstigaste r att nr msn kraschar fr jag fram en "Windows Live Communication Platform har sttt p ett problem och mste avslutas." dr jag kan vlja skicka inte eller skicka felrapport. Lter jag skylten bara vara och drar ut den i kanten eller ngot s kan jag fortstta anvnda msn, men klickar jag p skicka inte s stngs det ner.

Hjlp plix plox!
Citera
2010-01-22, 16:55
Medlem
wh0res avatar
har du testat att ominstallera Msn, eventuellt avinstallera det och sen installera det igen om inte Msn's 'repair installation' fungerar som den borde?

Krashar programmen nr Du startar dom?
Eller har du dom p autostart nr datorn startar?

Jag har haft problem med bde Nero och Nokia Ovi Store som har ftt problem nr jag startat dom. Men det r ju tv program som jag inte behver ha autostart p s det var helt enkelt bara att ta bort...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in