Flashback bygger pepparkakshus!
2010-01-21, 23:21
Medlem
julllleees avatar
Hej. Jag har en extern hårddisk som har funkat bra till jag köpte Windows 7. Innan jag hade Windows 7 funkade den riktigt bra, men nu när jag har installerat om min dator så började den blinka hela tiden " lampan på den, den lyste bara förut. När jag försöker hämta nått eller skriva nått till den så kommer detta felet upp "Begäran kunde inte utföras pågrund av fel i en I/O-enhet.
Vet någon vad felet är? Tacksam för svar!
Citera
2010-01-22, 09:34
Medlem
tulotulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av julllleee
Hej. Jag har en extern hårddisk som har funkat bra till jag köpte Windows 7. Innan jag hade Windows 7 funkade den riktigt bra, men nu när jag har installerat om min dator så började den blinka hela tiden " lampan på den, den lyste bara förut. När jag försöker hämta nått eller skriva nått till den så kommer detta felet upp "Begäran kunde inte utföras pågrund av fel i en I/O-enhet.
Vet någon vad felet är? Tacksam för svar!
Hej! Jag vill också veta. Fast min externa hårddisk funkade ett tag till min nya dator med Windows 7. Sen helt plötsligt... Kommer visserligen in i disken men sen kan man inte hämta filer. Det närmaste jag kommit en förklaring är "fel i en I/O-enhet".
Citera
2010-01-22, 09:36
Medlem
Hirvis avatar
Det här hände min ena hårddisk på min stationära dator också. Den börjar "bra" men sen liksom kopplas den ur och blir omöjlig att kontakta. Känns som det är något fel på kommunikationen.,
Citera
2010-01-22, 13:55
Medlem
julllleees avatar
det är exakt det som har hänt mig också. hoppas vi kan lösa det
Citera
2010-01-22, 18:10
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Tråd -> Support

//Mod
Citera
2011-02-20, 15:55
Medlem
JackTheTrippers avatar
Jag har samma problem med min interna hårddisk på laptopen. Har försökt köra en diskkontroll, men om jag gör en fullständig så stannar den på 13%. Gjorde en enkel, det var tydligen nåt fel den hittade, som skulle läggas till mappen "Found". Men den är lost! Hittar inte mappen :/
Citera
2011-02-26, 18:04
Medlem
julllleees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JackTheTripper
Jag har samma problem med min interna hårddisk på laptopen. Har försökt köra en diskkontroll, men om jag gör en fullständig så stannar den på 13%. Gjorde en enkel, det var tydligen nåt fel den hittade, som skulle läggas till mappen "Found". Men den är lost! Hittar inte mappen :/

sålde den till min kompis funkar perfekt för han.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in