2010-01-21, 22:03
Medlem
toppslatskivlins avatar
Hejsan alla glada. Jag ska bomba en 0.3'a Butylone snart och jag tänkte använda mig av en tömd 5-HTP kapsel.

Finns det någon bra anledning till varför jag skulle spara lite 5-HTP i kapseln eller ska jag köra enbart Butylone? Om 5-HTP inte gör underverk eller om ni inte är säkra så skiter jag i att blanda.

Mvh
Citera
2010-01-21, 22:08
Medlem
Proteges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toppslatskivlin
Hejsan alla glada. Jag ska bomba en 0.3'a Butylone snart och jag tänkte använda mig av en tömd 5-HTP kapsel.

Finns det någon bra anledning till varför jag skulle spara lite 5-HTP i kapseln eller ska jag köra enbart Butylone? Om 5-HTP inte gör underverk eller om ni inte är säkra så skiter jag i att blanda.

Mvh

Butylone är väl lite serotonergt dvs frisätter lite serotonin och då är det inte alls bra att köra 5-htp samtidigt eftersom det är en prekursor till serotonin. Bättre att spara 5-htp till dagen efter.
Citera
2010-01-21, 22:18
Medlem
toppslatskivlins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Protege
Butylone är väl lite serotonergt dvs frisätter lite serotonin och då är det inte alls bra att köra 5-htp samtidigt eftersom det är en prekursor till serotonin. Bättre att spara 5-htp till dagen efter.

Tack. Lås tråd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in