Citat:
Ursprungligen postat av annanmedlem
Tekniskt?
Men det är lugnt. Det är helt säkert köplägen i avanza zero o kappahl. Och fonder noterade i dollar.
(sarkasm. Och nej. Det är inget emot dig personligen magban. Men ingen av dem trendar ju i rätt riktning och risken är ju att du har fel.)
Gissa om jag lider eller stornjuter just nu?
Kör upp din sarkasm nånstans där solen inte lyser och inse att TA inte alltid är metoden.
Kan även avslöja att mina dollarinvesteringar föll väl ut och att jag är mer än nöjd.
Edit: Har köpt på mig KappAhl aktier och tipsat om dessa vilket "annanmedlem" tyckt är idioti. Har även svarat i trådar angående valutarisker vilket triggat "annanmedlem" då valutarisker vid fondköp inte existerar enligt "annanmedlem". Har även tipsat om att köp i dollar var lukrativt då kursen var nere på 5,2kr vilket enligt "annanmedlem" var vansinne. Själv sålde jag på 5,6kr och är mer än nöjd.
Att jag börjat köpa på mig index/sverigefonder ses också som vansinnigt i "annanmedlem":s ögon... Hur det går med dem får framtiden utvisa.
Anledningen till att jag skriver detta är att "annanmedlem" har som vana att nämna mig och mina inlägg i trådar oavsett om jag skrivit något eller ej.