2010-01-20, 23:44
Medlem
Godkväll FB.
Hoppas jag la denna tråd rätt nu. Annars får någon jätte gärna flytta den.

Har under den senaste veckan fått skuma spikes när jag spelar,sufar och använder div. verktyg som brukas utav internet. Specielt när jag spelar så börjar det med att det blir en delay, allt börjar frysa sig och jag kan knappt göra något för att sedan komma tillbaka till skärmen i 300km/h.

Jag har redan försökt att stänga av exakt allt onödigt(Det som har varit igång är spotify, ventrilo, spelet och div. nödvändiga windows program) och letat efter uppdateringar. So far har jag kommit fram till att inget hjälper, inget försöker uppdatera och jag har ingen nerladdning som går ibakrunden då allt sådant är avstängt.

Efter ett tag trodde jag även att det var något virus eller spyware som låg och spökade. Därav försöker jag hitta ett bra antivirus som ska scanna lite.
Dock med tanke på att mina Processes är rätt toma på allt förutom det nödvändiga känns det rätt skumt.

Så det jag iaf vill med den här tråden är att fråga om någon tror att det kan vara ett dator problem eller om jag ska ta och ringa min isp? Är det något mer jag ska försöka med för att få bort det?

Lina:8/1
Bild på Spiken: http://data.fuskbugg.se/skalman01/internetiss2.jpg
Hjt-logg

Tack i förhand. Hoppas någon kan hjälpa mig på, annars blir det nog att bråka med telia, vilket aldrig är direkt kul :< .
//roses
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in