2010-01-20, 23:35
Medlem
Snabbdullahs avatar
Har sett en himla massa hemsidor där man kan köpa snus online, fast alla tar bara betalning i form av kreditkort eller banköverföring. Då jag inte har något kreditkort och inte har möjlighet att göra en banköverföring för tillfället så undrar jag om det finns någon sida där man kan beställa snus på postförskott?

Tackar på förhand gör jag också
Citera
2010-01-21, 10:56
Medlem
stora_ostens avatar
snus2.se och snusbolaget.se
Citera
2010-01-23, 00:18
Medlem
Snabbdullahs avatar
Finns där andra sidor?
Citera
2010-01-25, 03:23
Bannlyst
Helt värdelöst o handla på nätet ju..då måste man betala frakt o skit
Citera
2010-01-25, 17:16
Medlem
Snabbdullahs avatar
Kan jag hålla med om, om man köper "vanligt" snus. Jag är ute efter General Wintergreen och General Onyx som jag inte har hittat någonstans där jag bor (kan bero på att jag bor i en liten håla), därav anledningen till att handla snus online istället för hos turken på hörnet.

Har testat båda hemsidor någon tidigare i tråden länkade, men jag fick det inte att fungera på någon av dom. Finns det verkligen inga andra hemsidor som säljer mot postförskott?
Citera
2010-01-26, 12:33
Medlem
Teknistmajjans avatar
Jag och några bekanta beställer snus varje månad från snus2 och det har fungerat klockrent. Vi kommer då upp i en bra mängd och slipper därmed betala frakt vilket är uppskattat. Snuset är färskt och fint med.
Citera
2011-03-22, 23:01
Bannlyst
om jag är under 18 och beställer ed postförskott från www.snusbolaget.se kommer jag behöva visa leg att jag är 18+ på posten eller bara att jag är den personen? Jag har beställt andra saker man ska vara 18+ för förut men då har jag bara behövt visa att jag är den person som grejjerna är skickade till. men jag tänkte typ om det står typ snusbolaget på paketet eller någe?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in