Hatar verkligen Audium, sicken jvla crap. aMSN suger den med.
Det enda vettiga r iChatt men tyvrr har f personer det.
Och nej, jag r inte ngon Mac Hatare utan snarare en lskare men Audium suger FETT!
Varfr? Adium har ju frdelen att du kan ndra teman p precis allt, och f det att se ut precis som du vill... Det r ven vldigt snlt p minne, men har en underbar integrering med Growl..
fick detta tips, sa mig inte ett dugg. tack som f'n.
r ni klokare?
Som jag sa i den andra trden s r Jabber uppkpt av Cisco. Vet inte om det r lika fritt som det var tidigare.
Det r ven riktigt jvla krngligt. Har aldrig ftt det att fungera. Tycker du ska prova Adium s du skapar en egen sikt istllet fr att tro p allt som skrivs p ntet
EDIT: Det verkar bara som det r varumrket "Jabber" som r uppkpt av Cisco.
Hter XMPP numera. Mer info finns hr http://xmpp.org/
Dock r det ett jvla meck.
Som jag sa i den andra trden s r Jabber uppkpt av Cisco. Vet inte om det r lika fritt som det var tidigare.
Det r ven riktigt jvla krngligt. Har aldrig ftt det att fungera. Tycker du ska prova Adium s du skapar en egen sikt istllet fr att tro p allt som skrivs p ntet
Skapa nytt konto igen? eller kan man kra p det man har, och adda sina msn-kontakter?
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!