Hatar verkligen Audium, sicken jävla crap. aMSN suger den med.
Det enda vettiga är iChatt men tyvärr har få personer det.
Och nej, jag är inte någon Mac Hatare utan snarare en älskare men Audium suger FETT!
Varför? Adium har ju fördelen att du kan ändra teman på precis allt, och få det att se ut precis som du vill... Det är även väldigt snålt på minne, men har en underbar integrering med Growl..
fick detta tips, sa mig inte ett dugg. tack som f'n.
Är ni klokare?
Som jag sa i den andra tråden så är Jabber uppköpt av Cisco. Vet inte om det är lika fritt som det var tidigare.
Det är även riktigt jävla krångligt. Har aldrig fått det att fungera. Tycker du ska prova Adium så du skapar en egen åsikt istället för att tro på allt som skrivs på nätet
EDIT: Det verkar bara som det är varumärket "Jabber" som är uppköpt av Cisco.
Hter XMPP numera. Mer info finns här http://xmpp.org/
Dock är det ett jävla meck.
Som jag sa i den andra tråden så är Jabber uppköpt av Cisco. Vet inte om det är lika fritt som det var tidigare.
Det är även riktigt jävla krångligt. Har aldrig fått det att fungera. Tycker du ska prova Adium så du skapar en egen åsikt istället för att tro på allt som skrivs på nätet
Skapa nytt konto igen? eller kan man köra på det man har, och adda sina msn-kontakter?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!