2004-02-19, 01:14
Medlem
antidepressivs avatar
Japp du hörde rätt...Det är helt lagligt att sexuellt utnyttja ett djur i Sverige och du kan inte bli straffad så länge djuren inte skadas vid övergreppen.

DET ÄR JU FÖR FAN HELT SJUKT!!!

Jag blir så arg när jag tänker på detta. Jag menar, människor ska ha sex med människor och inte ett djur! Så var det inte tänkt från början.

Så till er alla som tycker Sverige är det perfekta landet med bra lagar osv... Tycker ni detta är normalt? Ibland skäms jag över mitt annars underbara land...Fy fan... Det måste göras en radikal ändring i det svenska rättssystemet innan det går käpprätt åt helvete! Iaf med de djur vi har i Sverige! Vi ska väl för fan värna om dessa djur istället för att låta vissa kåta bönder våldföra sig sexuellt på djur?! Tänk över detta noga nu Persson och så vill jag se en lag som säger att det blir förbjudet med djursex i vårt land.

Dessutom så är det ju ganska pinsamt när andra länder får höra det. De tycker ju att vi inte är kloka! Förstår Sveriges rykte. Och det vore ju ganska synd eftersom vi i dagsläget har ett väldigt bra rykte utåt.

Vart fan är vi på väg egentligen? Världen blir ju bara sjukare och sjukare. Det är nästan så man ger upp hoppet ibland...
2004-02-19, 01:16
Bannlyst
va fan man kan ju ta lagen i egna händer.. näe men det är olagligt i sverige att åkomma smärtor(fysiskt o psykiskt) på alla levande djur(inkl. människor) så det är nog inte direkt "lagligt" o ha sex med djur.. Hört nån som klarat sig eller vadå?
2004-02-19, 02:06
Medlem
antidepressivs avatar
nej det har jag inte. men jag står fast vid att det är lagligt att ha djursex o det är sjukt!
2004-02-19, 03:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antidepressiv
nej det har jag inte. men jag står fast vid att det är lagligt att ha djursex o det är sjukt!

jo det är lagligt för min sambo har sex med ett svin. :-)
2004-02-19, 06:49
Medlem
M2ks avatar
Djursex helt lagligt i Sverige, du hörde rätt!

Citat:
Ursprungligen postat av turbo75
jo det är lagligt för min sambo har sex med ett svin. :-)
Är det du som är självkritisk, eller har hon ett vänsterprassel ? hehe...

/M2k
2004-02-19, 11:34
Medlem
kaizens avatar
djurrättsforumet är ju inte så stort precis, om det hade gjorts en snabb sökning så hade det funnits http://www2.flashback.info/scandinav...d.php?t=108083 som diskuterar samma sak.

dessutom så blev den här tråden oseriös och ot jävligt snabbt så jag låser den och hänvisar till den andra.

*tråd låst*

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in