Japp du hörde rätt...Det är helt lagligt att sexuellt utnyttja ett djur i Sverige och du kan inte bli straffad så länge djuren inte skadas vid övergreppen.
DET ÄR JU FÖR FAN HELT SJUKT!!!
Jag blir så arg när jag tänker på detta. Jag menar, människor ska ha sex med människor och inte ett djur! Så var det inte tänkt från början.
Så till er alla som tycker Sverige är det perfekta landet med bra lagar osv... Tycker ni detta är normalt? Ibland skäms jag över mitt annars underbara land...Fy fan... Det måste göras en radikal ändring i det svenska rättssystemet innan det går käpprätt åt helvete! Iaf med de djur vi har i Sverige! Vi ska väl för fan värna om dessa djur istället för att låta vissa kåta bönder våldföra sig sexuellt på djur?! Tänk över detta noga nu Persson och så vill jag se en lag som säger att det blir förbjudet med djursex i vårt land.
Dessutom så är det ju ganska pinsamt när andra länder får höra det. De tycker ju att vi inte är kloka! Förstår Sveriges rykte. Och det vore ju ganska synd eftersom vi i dagsläget har ett väldigt bra rykte utåt.
Vart fan är vi på väg egentligen? Världen blir ju bara sjukare och sjukare. Det är nästan så man ger upp hoppet ibland...
va fan man kan ju ta lagen i egna händer.. näe men det är olagligt i sverige att åkomma smärtor(fysiskt o psykiskt) på alla levande djur(inkl. människor) så det är nog inte direkt "lagligt" o ha sex med djur.. Hört nån som klarat sig eller vadå?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!