2010-01-20, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av timglaset
Det är ju sant, men ändå. Vi har inte pratat så mkt om varandra, men kanske lyser min personlighet igenom, vad vet jag. Men det kanske är bra att vi inte vet så jättemkt om varandra, då har vi iaf något att prata om uitifall vi skulle ses.
Oftast får man ju ändå en viss uppfattning om en person även om man inte vet så mycket om denna. Och som du sa, perfekt om ni ska träffas någon gång
Citera
2010-01-20, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _Baste_
Oftast får man ju ändå en viss uppfattning om en person även om man inte vet så mycket om denna. Och som du sa, perfekt om ni ska träffas någon gång

Jo självklart, men på internet är det nog tyvärr lätt att få fel uppfattning.
Ja, får se hur det blir!
Citera
2010-01-20, 16:32
Medlem
Jag tycker du ger oss hans number och låter oss fixa detta. Snubben är uppenbarligen inte riktigt friskt och bör därmed inte träffa dig heller. Det finns en anledning till att sådana som han raggar på chattar.
Citera
2010-01-20, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xiania
Jag tycker du ger oss hans number och låter oss fixa detta. Snubben är uppenbarligen inte riktigt friskt och bör därmed inte träffa dig heller. Det finns en anledning till att sådana som han raggar på chattar.

Så dum är jag inte Men okej, tack för din åsikt iaf Tycker också det känns lite skumt.
Citera
2010-01-20, 18:40
Medlem
Mackabusss avatar
Kör hårt på att träffa någon i verkliga livet istället det brukar vara bättre då det är lättare att känna "det där speciella". Fast å andra sidan. är det bara sex man är ute efter så. fast vore nog en bra idé som många säger att träffa personen först. Kan ju vara ett träsktroll. kan även vara en bra kille. hoppas det löser sig för dig iaf
Citera
2010-01-20, 19:11
Medlem
Ja!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timglaset
Jag känner också lite hur desperat kan en 24årig kille vara om han går in på funplanet och raggar? Får man inget i verkliga livet då? Dessutom vill han komma hem till mig direkt utan att träffas först, några krav måsta man väl ändå ha innan man ger sig hem till en brud för sex? Han vet ju inte alls om jag är någon han skulle finna attraktiv, jag skulle kunna vara en smällfet brud på 100kg liksom. Dessutom varför vill han träffa någon som inte kan ha sex normalt om det hade funnits andra alternativ?

Ja antingen är han en nörd eller en sån där riktigt skrupellös kille som går på yngre flickor där han lättare kan vara dominant. Eller en mycket äldre gubbe.
Citera
2010-01-20, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mackabuss
Kör hårt på att träffa någon i verkliga livet istället det brukar vara bättre då det är lättare att känna "det där speciella". Fast å andra sidan. är det bara sex man är ute efter så. fast vore nog en bra idé som många säger att träffa personen först. Kan ju vara ett träsktroll. kan även vara en bra kille. hoppas det löser sig för dig iaf

Ja det är väl det bästa egnetligen. Hoppas på att det är en bra kille, men kan aldrig veta förrän jag träffar honom. Tack
Citera
2010-01-21, 03:02
Medlem
Är du som 18 år verkligen intresserad utav en så pass mycket äldre kille då? Inte för att vara taskig men du verkar vara väldigt billig. Vill träffa en 24-årig kille som sitter och raggar på småtjejer på funplanet.. Jag lovar dig att den killen förmodligen skulle träffa yngre tjejer än du om han fick chansen. Typ 14-16 åringar och det är bara så otroligt tragiskt och motbjudande. Man vet vad det är för typer som sitter på sådana där sidor och raggar småtjejer. Patetiska och desperata killar som inte är helt som dom ska.

Varför han inte bryr sig om att du inte kan ha vaginalt samlag? För att han är en desperat jävel som är överlycklig över att han har fått napp. Han bryr sig inte om hur du ser ut direkt heller såvida du typ inte är jättefet.

Du verkar ju vara en trevlig och mysig tjej och jag kan lova att du kan hitta något betydligt bättre än den där nollan om du letar runt lite.
Senast redigerad av mysen 2010-01-21 kl. 03:10.
Citera
2010-01-21, 06:24
Medlem
Han raggar flickor på en sida som heter funplanet, är 24 år och bor hemma. Asså det låter ju inte riktigt som någon normal kille. Han är säkert en slackig tönt som bara är ute efter fitta, får det inte irl så han försöker då ragga småflickor på "Funplanet".
Citera
2010-01-21, 08:17
Medlem
InkMeBabys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wooblu
Han raggar flickor på en sida som heter funplanet, är 24 år och bor hemma. Asså det låter ju inte riktigt som någon normal kille. Han är säkert en slackig tönt som bara är ute efter fitta, får det inte irl så han försöker då ragga småflickor på "Funplanet".

Jag menar absolut inte att försvara potentiella psykfall som hänger på Funplanet men hans syfte kanske var främst att spela de olika spelen på hemsidan. Att det "klickade" mellan de två kanske bara var en tillfällighet. Vi vet ju inte om han som vana att ragga där.
Citera
2010-01-21, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InkMeBaby
Jag menar absolut inte att försvara potentiella psykfall som hänger på Funplanet men hans syfte kanske var främst att spela de olika spelen på hemsidan. Att det "klickade" mellan de två kanske bara var en tillfällighet. Vi vet ju inte om han som vana att ragga där.
Visst kan det vara så. Men det känns som att det är allmänt konstiga losers till killar som raggar på olika fjortiscommunities och att han dessutom bor hemma när han är 24 låter ju inte så bra heller.

Dock måste han ju inte va så konstig heller, det kan ha vart precis som du sa och man kan ha sina själ till att bo hemma vid den åldern.
Citera
2010-01-21, 10:01
Medlem
InkMeBabys avatar
Jag antar att jag håller på att försvara denna kille så mycket för att jag är less på alla krav man ställer. Har alltför många tjejkompisar som vägrar ge killar chansen bara för att de inte är "perfekta". Jösses, man måste ju ge människor en chans. En chans förlorar man inte mycket på om man träffas under "trygga" former. Om jag inte hade vågat så mycket som jag gör skulle jag inte ha fått uppleva hälften av de underbara killar som jag har i mitt liv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in