2010-01-20, 14:30
Medlem
25TaLifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InkMeBaby
Vissa skulle nog påstå att en 24-årig man som hänger på FB inte är någon man ska träffa heller. Just saying.

Men det hör man ju direkt att det är skitsnack också?!
Citera
2010-01-20, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _Baste_
Jag röstar för att du inte ska träffa honom, om man som 24-årig man sitter på funplanet är det något som inte står rätt till :/ Känns jävligt desperat

Jag håller med dig, känns jävligt desperat.
Men jag kan ju aldrig veta om jag inte ger honom en chans.
Citera
2010-01-20, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InkMeBaby
Vissa skulle nog påstå att en 24-årig man som hänger på FB inte är någon man ska träffa heller. Just saying.
Absolut Men hade jag varit tjej hade jag hellre träffat en kille från flashback än någon från funplanet. Om man är 24 år är flashback en mer passande plats än funplanet. Jag menar, funplanet minns jag att vi satt vid på rasterna i årskurs tre. Om då en man på 24 år sitter där innebär det nog att han bara är ute efter en sak
Citera
2010-01-20, 14:32
Medlem
Giorgis avatar
24-åring som bor hemma och hänger på funplanet? Ger mig väldigt dåliga vibbar.
Citera
2010-01-20, 14:36
Medlem
InkMeBabys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 25TaLife
Men det hör man ju direkt att det är skitsnack också?!

I vissa sällsynta fall, ja.
Citera
2010-01-20, 14:38
Medlem
Citat:
Jag menar, funplanet minns jag att vi satt vid på rasterna i årskurs tre. Om då en man på 24 år sitter där innebär det nog att han bara är ute efter en sak

Men jag vet redan att han bara är ute efter en sak och jag söker heller inget mer än lite mys. Är det fortfarande så fel då?
Citera
2010-01-20, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av timglaset
Men jag vet redan att han bara är ute efter en sak och jag söker heller inget mer än lite mys. Är det fortfarande så fel då?
Okej, ska erkänna att jag inte läste första inlägget så jättenoga Om du bara är ute efter det så ser jag väl inget direkt fel med det så länge han inte är någon psykopat eller liknande.
Citera
2010-01-20, 14:47
Medlem
Citat:
Okej, ska erkänna att jag inte läste första inlägget så jättenoga Om du bara är ute efter det så ser jag väl inget direkt fel med det så länge han inte är någon psykopat eller liknande.

Hehe, det var ju lite långt Ok, tror inte han är det, men troligen bäst att träffas offentligt för att få reda på hur det ligger till. Men då du inte läst hela, vill jag bara informera om att jag har vestibulit som innebär att vaginalt samlag är i princip omöjligt. Om han är ute efter sex varför väljer han då en som inte kan ha det normalt?
Citera
2010-01-20, 14:48
Bannlyst
blir inte 14+3 17?
Citera
2010-01-20, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av timglaset
Hehe, det var ju lite långt Ok, tror inte han är det, men troligen bäst att träffas offentligt för att få reda på hur det ligger till. Men då du inte läst hela, vill jag bara informera om att jag har vestibulit som innebär att vaginalt samlag är i princip omöjligt. Om han är ute efter sex varför väljer han då en som inte kan ha det normalt?
Ja, det läste jag. Jag vet faktist inte, men det finns ju andra sätt att ha sex på än vaginalt och "tvåan", så det betyder ju inte att du är helt begränsad, annars kanske han gillar dig som person
Citera
2010-01-20, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adolf-Hustler
blir inte 14+3 17?

Haha, busted. Jag är faktiskt 18, och blev tillsammans med min pojkvän när jag var 14, alltså var vi tillsammans i fyra år. Jag var lite rädd att någon här skulle känna igen mig allt för väl och komma på vem jag är, så därför sa jag tre år istället.
Citera
2010-01-20, 14:59
Medlem
Citat:
Ja, det läste jag. Jag vet faktist inte, men det finns ju andra sätt att ha sex på än vaginalt och "tvåan", så det betyder ju inte att du är helt begränsad, annars kanske han gillar dig som person

Det är ju sant, men ändå. Vi har inte pratat så mkt om varandra, men kanske lyser min personlighet igenom, vad vet jag. Men det kanske är bra att vi inte vet så jättemkt om varandra, då har vi iaf något att prata om uitifall vi skulle ses.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in