2010-01-21, 10:38
Medlem
25TaLifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InkMeBaby
Jag antar att jag håller på att försvara denna kille så mycket för att jag är less på alla krav man ställer. Har alltför många tjejkompisar som vägrar ge killar chansen bara för att de inte är "perfekta". Jösses, man måste ju ge människor en chans. En chans förlorar man inte mycket på om man träffas under "trygga" former. Om jag inte hade vågat så mycket som jag gör skulle jag inte ha fått uppleva hälften av de underbara killar som jag har i mitt liv.

..ELLLER så känner du snubben som suttit och goonat ner sig på funplanetchatten
Citera
2010-01-21, 11:01
Medlem
InkMeBabys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 25TaLife
..ELLLER så känner du snubben som suttit och goonat ner sig på funplanetchatten

Haha jag skulle inte bli helt förvånad ifall jag kände killen, mina vänner tenderar att vara speciella på alla sätt och vis. Nädå, jag tycker bara att alla ska få en chans i alla fall. Eller så är jag bara en hoe, allt är möjligt.
Citera
2010-01-21, 11:06
Medlem
25TaLifes avatar
Citat:
Haha jag skulle inte bli helt förvånad ifall jag kände killen, mina vänner tenderar att vara speciella på alla sätt och vis. Nädå, jag tycker bara att alla ska få en chans i alla fall. Eller så är jag bara en hoe, allt är möjligt.

och givetvis har du rätt, egentligen - MEN jag vet inte ändå jag..
Fan jag försöker ju vara liberal och öppen, men ibland så.. jag vet inte
Citera
2010-01-21, 11:09
Medlem
InkMeBabys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 25TaLife
och givetvis har du rätt, egentligen - MEN jag vet inte ändå jag..
Fan jag försöker ju vara liberal och öppen, men ibland så.. jag vet inte

Förstår precis vad du menar. Jag har bara varit alltför stängd och fördomsfull en gång i tiden att jag insåg hur mycket jag förlorade på det. Därför ser jag till att vara öppen till max nu, jag har inget att förlora för det jag ger av mig finns det alltid gott om så det tar ju inte slut.

Nu börjar jag komma ifrån ämnet men ja, man ska vara öppen för då vinner man mest enligt mig.
Citera
2010-01-21, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mysen
Är du som 18 år verkligen intresserad utav en så pass mycket äldre kille då? Inte för att vara taskig men du verkar vara väldigt billig. Vill träffa en 24-årig kille som sitter och raggar på småtjejer på funplanet.. Jag lovar dig att den killen förmodligen skulle träffa yngre tjejer än du om han fick chansen. Typ 14-16 åringar och det är bara så otroligt tragiskt och motbjudande. Man vet vad det är för typer som sitter på sådana där sidor och raggar småtjejer. Patetiska och desperata killar som inte är helt som dom ska.

Varför han inte bryr sig om att du inte kan ha vaginalt samlag? För att han är en desperat jävel som är överlycklig över att han har fått napp. Han bryr sig inte om hur du ser ut direkt heller såvida du typ inte är jättefet.

Du verkar ju vara en trevlig och mysig tjej och jag kan lova att du kan hitta något betydligt bättre än den där nollan om du letar runt lite.

Äldra killar är mognare än de i min ålder i alla fall. Fast så verkar ju inte vara fallet med denna kille.

Du låter vettig. Usch ja, och det är ju det som skrämmer mig, att han just kanske är en sådan kille. Och som sagt, hänger han på funplanet kanske det är ganska troligt.
Citera
2010-01-21, 21:24
Medlem
Citat:
Förstår precis vad du menar. Jag har bara varit alltför stängd och fördomsfull en gång i tiden att jag insåg hur mycket jag förlorade på det. Därför ser jag till att vara öppen till max nu, jag har inget att förlora för det jag ger av mig finns det alltid gott om så det tar ju inte slut.

Nu börjar jag komma ifrån ämnet men ja, man ska vara öppen för då vinner man mest enligt mig.

Jag har också tänkt lite så kring detta. Varför inte chansa och ta risken? Jag vet ju inte alls hur killen är IRL. Kanske toppen, kanske botten. Men det är smällar man får ta.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in