• 1
  • 2
2010-01-20, 13:21
Medlem
Bellatrixxs avatar
Av olika anledningar svarar jag ej på okända nummer, på sista tiden är det flera nummer som jag ej kan hitta på hitta.se som ringt mig och jag vågar helt enkelt inte svara. Finns det andra sätt att ta reda på vilka det är som ringer? Vilka är egentligen reggade på hitta.se? Kan ju faktiskt vara eventuella framtida arbetsgivare eller liknande som ringer, vill ju gärna kunna svara.
Citera
2010-01-20, 13:24
Bannlyst
eller så svara du bara...
Citera
2010-01-20, 13:24
Medlem
adagios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bellatrixx
Av olika anledningar svarar jag ej på okända nummer, på sista tiden är det flera nummer som jag ej kan hitta på hitta.se som ringt mig och jag vågar helt enkelt inte svara. Finns det andra sätt att ta reda på vilka det är som ringer? Vilka är egentligen reggade på hitta.se? Kan ju faktiskt vara eventuella framtida arbetsgivare eller liknande som ringer, vill ju gärna kunna svara.
Om numren ej finns på olika webbsidor som Hitta, Eniro, o.s.v tyder det på att numren är oregistrerade. Så det är mer eller mindre omöjligt att hitta dom om det inte gäller gravt allvarliga polisärenden.
Citera
2010-01-20, 13:25
Medlem
adagios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adolf-Hustler
eller så svara du bara...
Ja. Blir nog rimligt. Vad är det värsta som kan hända?
Citera
2010-01-20, 13:25
Medlem
Bellatrixxs avatar
Ja, jag vet. Men jag vill verkligen inte svara till vissa personer som ringer hela tiden, och olika nummer. Vill bara att de ska lägga av

Annars får jag byta nummer helt enkelt
Citera
2010-01-20, 13:26
Medlem
Bellatrixxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adagio
Om numren ej finns på olika webbsidor som Hitta, Eniro, o.s.v tyder det på att numren är oregistrerade. Så det är mer eller mindre omöjligt att hitta dom om det inte gäller gravt allvarliga polisärenden.

Finns det seriösa företag som inte registrerar sina nummer?
Citera
2010-01-20, 13:27
Medlem
superKings avatar
Jag har seriöst slutat svara om jag inte vet vem som ringer, 99% att det är en försäljare.
Citera
2010-01-20, 13:29
Medlem
Bellatrixxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av superKing
Jag har seriöst slutat svara om jag inte vet vem som ringer, 99% att det är en försäljare.

Fast detta är värre än försäljare Vill inte ha någonting att göra med dessa personer/företag över huvud taget!
Citera
2010-01-20, 14:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bellatrixx
Fast detta är värre än försäljare Vill inte ha någonting att göra med dessa personer/företag över huvud taget!

säg till dem att sluta ringa?
Citera
2010-01-20, 15:22
Medlem
Mark Tremontis avatar
Skit i att svara, vänta en halvtimme, slå fyrkant31fyrkant och se vem i helvete som svarar, lägg på. Svarar personen "hallå?" så är det en skurk. No doubt
Citera
2010-01-20, 15:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mark Tremonti
Skit i att svara, vänta en halvtimme, slå fyrkant31fyrkant och se vem i helvete som svarar, lägg på. Svarar personen "hallå?" så är det en skurk. No doubt
+1, bästa idén hittills. Håller för övrigt med till 100%
Citera
2010-01-20, 15:49
Medlem
Bellatrixxs avatar
Det värsta är att de aldrig slutar. 9 ggr idag tror jag. Igår en 4 gånger. Från samma nummer nu de senaste 8 gångerna.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in