2010-01-19, 22:51
Medlem
en_snubbe1s avatar
Hejsan

Jag vet att det finns många av dessa trådar, men jag undrar om ni har testa
någon av alla dessa olika "hemgjorda" sexleksaker som finns. Melon, termos och makaroner, cola flaska med ballonger etc.
Vilken är att föredra? Ge mig gärna en enkel recension! Har ni någon annan sexleksak att rekommendera?

Tack i förhand!
Citera
2010-01-19, 23:12
Medlem
Testa två fingrar och en kondom, funkar säkert.
Har ingen erfarenhet av det dock
Citera
2010-01-19, 23:40
Bannlyst
Baka en äppelpaj och peta in lillkillen, har hört att det ska kännas som på riktigt
Citera
2010-01-20, 02:49
Bannlyst
Klassisk anstalts dildo ar ett cigar fodral i metall med en humla i, for vibrationer
Citera
2010-01-20, 04:31
Medlem
Jag gillar iden på websidan för desamma där de tipsar om en rulle gjord av bubbelplast och lite glidmedel. Känns ju rätt sofistikerat, bra isolering borde ge schysst värme / lite avkylning och med lite glid är det säkert helt ok.

Borde ligga på i det närmaste fleshlightnivå tycker jag.

Micrat bananskal är ju rätt lätt annars, går ju inte så bra att knulla skalet genom att så att säga ersätta bananen, om du nu inte hittar en jävligt perfekt banan, meeen det går väl att lägga skiten runt ballen modell skurtrasa och köra på eller liknande. Det där löser du, varmt o kletigt är det iaf
Citera
2010-01-20, 08:46
Medlem
en_snubbe1s avatar
Haha, tack för alla tips.
Dock så äter jag heldre pajen än juckar den

Det är många som skriver om makaroner och termos, är det någon som har testat detta? bra?
Citera
2010-01-20, 09:12
Medlem
vnc-s avatar
Ta en flaska och kapa den på mitten, ta 3st tvättsvampar och klipp dom till en storlek så du kan trycka ner alla, linda in alla tvättsvampar i gladpack och tryck ner dom i flaskan. Sätt något material runt "öppningen" så du inte snittar upp ollonet på de vassa kanterna.

Ta en nallebjörn, helst en sådan stor som man ville på tivolin. Skär hål mellan nallens ben och tryck in fittan du nyss skapade.

Ta en BH från din mamma/syster och sätt på björnen. Fyll fryspåsar med vatten och tryck ner vattenpåsarna i BHn. Sätt på björnen en tröja

Printa ut en bild på en kvinnas ansikte och sätt det över björnens ansikte, använd en mössa eller något för att få bilden att sitta kvar.

Knulla.
Citera
2010-01-20, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av en_snubbe1
Haha, tack för alla tips.
Dock så äter jag heldre pajen än juckar den

Det är många som skriver om makaroner och termos, är det någon som har testat detta? bra?
Jag tror makaroner och termos bara är en sådan grej som de flesta har hört och som känns mest absurb, tvivlar på att så många har testat men vad vet jag. Överkokta slemmiga makaroner känns ju som att det borde faila. Jävligt al dente kanske de kan röra på sig utan att bara slemma ihop, vad vet jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in